Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljeni 20 v kauppakorkeasta kannattaa julkisen terveydenhuollon lakkauttamista.

Vierailija
15.06.2011 |

Kuulemma kustannustehokkaasti kestämätön ratkaisu, oli hänen mielipiteensä. Mitä olet mieltä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääketieteestä mutta sen ymmärrän ja näen ihan silmilläni että tehottomuutta on ja paljon !! ( Ei tietenkään joka paikassa !) Työt on huonosti organisoitu josta tulee pöhöttynyt, tehoton työyhteisö, jossa valittaminen sekä hidastelu vain kukoistavat. Järjestelmät päällekkäisiä -> aiheuttaa jopa hoitovirheitä ... Kukaan ei tunne ammattiylpeyttä, vaan hommista pyritään selviämään mahdollisimman helpolla ja asiakasta (=potilas) ei ajatella piirun vertaa. Luehan aiempi vistini huolella niin huomaat mitä kritisoin! En puuttunut mitenkään itse hoitotyöhön vaan johtamiseen sekä työnaorganisointiin ja mahdollisuuksien hyväksikäyttöön omien etujen ajamisen sijaan!

että julkisen terveydenhuollon nykymuodossaan voisi todellakin lopettaa. Pöhöttynyt, tehoton ja amamttitaidotonta porukkaa täynnä oleva organisaatio. Eri atk-järjestelmiä tuhansia-> yhdenmukaistettava. Henkilökunta-> supistettava. Koulutusta, työnohjausta, tehostamista ja vielä kerran tehostamista. Enkä tarkoita tässä että tutkimuksia yms vähennetään vaan porukka tuottavaan työhön pois peukaloita pyörittelemästä. Nopeaa läpimenoa ja kunnon tutkimukset niitä tarvitseville. Tehokas hoitoonohjaus nykyisen seurantasysteemin ja jonotuksen tilalle. Eli: yksityisen puolen keinot käyttöön ja suojatyöpaikat huitsin piippiin. Ai niin, olen muuten KTM, pääaine laskentatoimi ja toimin terveydenhuollon puolella...

Terveydenhuollon PUOLELLA toimiminen ei vielä riitä, että ymmärtäisit lääke- tai hoitotieteestä tuon taivaallistakaan.

Vierailija
22/25 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni 20 v kauppakorkeasta kannattaa julkisen terveydenhuollon lakkauttamista. Kuulemma kustannustehokkaasti kestämätön ratkaisu, oli hänen mielipiteensä. Mitä olet mieltä?

YTHS:n palveluja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana sitä luulee olevansa niiiin fiksu.

Vierailija
24/25 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkaikkea yksityistäminen säästäisi veronmaksajien rahaa. S-hoitajien palkat ehkä laskisi, mutta miksipä muiden pitäisi kustantaan s-hoitajien etälänmatkat, autot ja ökyasunnot? MInä ainakin käytän rahat mielummin säästöihin, vuokraan, ruokaan jne

Vierailija
25/25 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Murphyn käyrä vai mikä viddu se nyt oli. Samaa brittitutkimusta kelataan aina sillön tällön, etenkin samat opettajat.

Mä kävin Hankenin ja siellä sama myös.

Terv. KTM

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän