Edward Norton on ihan järjettömän seksikäs. On tosi tavallisen näköinen, mutta siinä on JOTAIN
mikä kiehtoo ihan järjettömästi.
Olemus kai. Tai jotenkin se vaikuttaa kauhean älykkäältä, sekö se on joka mua sytyttää? En tiedä.
Muita faneja?
Kommentit (24)
Ei kyllä iske yhtään tippaa, vaikka silmät onkin suht kauniit.
Ihana on.
Ja varsinkin elokuvassa Silmänkääntäjä, uuh...
Ihana on.
Ja varsinkin elokuvassa Silmänkääntäjä, uuh...
oijoi...
ap
On kohtuuhyvä näyttelijä, mutta silti liian "tavis" ja jotenkin liian vikiseä ääni.
En tiedä mikä siinä on, mutta tää "tavis" kyllä iskee. Ehkä juuri sen takia, että on tarpeeksi tavis ;-) odotan innolla uutta Birdman-elokuvaa!
Joo jotain selittämätöntä karismaa on. Ihan eri sarjassa kuin joku Clooney tai vastaavat, jotka haisee naistennaurattajalta kilometrin päähän. :D
En voi ottaa sitä vakavasti, koska se kuulostaa ihan pikkupojalta.
Minun mielestäni enemmän söpö ja turvallinen kuin seksikäs.
Minusta Norton on nimen omaan seksikäs. Tuo Clooney taas enemmän "vain" komea. Tai sellainen kliinisen komea.
Fight Clubissa oli kyllä komea. Muutenkin ihan kiva, mutta ei kuitenkaan suosikkini. Sellainen ok.
siis fyysisesti, roolihahmonsa ei ole niin kiva
siis fyysisesti, roolihahmonsa ei ole niin kiva
(siis ulkoisestikaan.. tai on sillä hyvä kroppa mutta...)
ap -ei innostu kaljuista, tatuoiduista miehistä-
American History X on upea elokuva ja Nortonin hahmo on ihana, en ymmärrä miten joku voi olla tykkäämättä! Muutenkin mielestäni paras elokuva mitä olen koskaan nähnyt.
Myös muut Edin roolit jotka olen nähnyt, ovat kaikki olleet todella hyviä
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:31"]American History X on upea elokuva ja Nortonin hahmo on ihana, en ymmärrä miten joku voi olla tykkäämättä! Muutenkin mielestäni paras elokuva mitä olen koskaan nähnyt.
Myös muut Edin roolit jotka olen nähnyt, ovat kaikki olleet todella hyviä
[/quote]
Komppaan!
American history x:ssä se on KUUMAH
ne silmät..