Lue keskustelun säännöt.
kellään eroa, jossa mies sanoo "ettei tunnu enää miltää" mutta hänellä EI ole toista naista?
15.06.2011 |
Olisi kiva kuulla myös tällaisista tapauksista, koska haluaisin uskoa, että myös meidän tapaus olisi sellainen.
Erosta on jo yli vuosi, mutta vieläkin ahdistaa ajatus siitä, että mies olisi löytänyt jonkun toisen jo mun aikan. Varsinkin kun meillä oli 2 kk vanha vauva...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla