Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kommentti eilen: kohta tulee kuonoon

Vierailija
15.06.2011 |

Meillä ollut äärettömän raskas vuosi, mä olen ollut aivan poikki ja ollut täysi nalkuttava akka, toisin kuin tapani yleensä on. Mies päässyt huomattavasti helpommalla (myöntää itsekin) ja siltikin monessa yrittänyt laittaa minut tiukemmalle laiskottelemalla itse. Kovilla silti ollut hänkin. Eilisaamupäivänä nalkutin PITKÄÄN siitä miksi kaataa lastenhoitovastuuta minulle, en jaksa, miksi ei ole aktiivinen jne. Lopulta mies totesi "nyt sä hiljenet tai kohta tulee kuonoon". Totesin, että sitten et kyllä näe enää perhettäsi. Siihen mies, että "hyvä, saan olla rauhassa". Näin umpisolmussa taidetaan olla. Silti, miten pitäisi suhtautua tuollaiseen kommenttiin? Väkivallan uhkaukseen. Ainahan se on otettava vakavasti.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkätystä ja huonoa oloa, niin väkivallalla uhkailu ei ole normaalia. Tuollaisia "kohta tulee kuonoon" -heittoja en sietäisi mieheltäni.

Vierailija
22/36 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn miksi nalkutat? Miksi ihmeessä? Mitä sillä voitat? Kerro!! Onko kukaan saanut nalkuttamisesta hyviä tuloksia ikinä?

Opettelisit keskustelemaan asioista rakentavasti ja asiallisesti. Nalkutus on vain turhautuneiden tunteiden purkautumistapa, joka ei rakenna eikä johda hyvään lopputulokseen -usko minua!

KUKAAN mies ei ikinä halua nalkuttavaa akkaa lähelleen. Haluaako kukaan nainen nalkuttavaa miestä? Se on niin vastenmielistä.

Mielestäni se on yksi tuhoisimpia tapoja rikkoa avipoliitto! Jo senkin takia, että naisen puhe pulppuaa niin vuolaasti ettei miehet yleensä voi muuta kuin sanoa turpa kiinni.

Tee asiallinen analyysi tilanteestasi ja toimi sen mukaan Sinä et tarvitse miehesi hyväksyntää sille kunhan toimit asiallisesti. Tulet huomaamaan positiivista muutosta.

Syytä en osaa sanoa mutta näyttää siltä, että aina se on nainen, joka voi parantaa tilanteen avioliitossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se voisi tuossa tilanteessa tehdä että lopettaisit?

Vierailija
24/36 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn miksi nalkutat? Miksi ihmeessä? Mitä sillä voitat? Kerro!! Onko kukaan saanut nalkuttamisesta hyviä tuloksia ikinä?.

Vierailija
25/36 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se voisi tuossa tilanteessa tehdä että lopettaisit?

Vierailija
26/36 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nalkuttako, se on kauhean hyvä syy miehelle vetää turpaan! Näin on! Ihan lieventävä asianhaarahan se on, mies kun on älyllisesti alemnpi eikä vaan pysty hillitsemään itseään! Hyshys nyt vaan!

Vierailija
27/36 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeellisiä. Suurin ongelma vastaajille tuntuu olevan nalkuttaminen, vaikka toinen uhkaa turpiin vetämisellä. Nalkuttaminen ei ole henkistä väkivaltaa, ääliöt. Te ette tiedä henkisestä väkivallasta mitään, jos noin sanotte.

Jotain apua teidän pitää ap tuohon tilanteeseen saada. Ukkosi pitää käsittää, että sulla tulee jaksamisen rajat vastaan. Eihän se kunnioita sua pätkääkään.

Vierailija
28/36 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn miksi nalkutat? Miksi ihmeessä? Mitä sillä voitat? Kerro!! Onko kukaan saanut nalkuttamisesta hyviä tuloksia ikinä?

Opettelisit keskustelemaan asioista rakentavasti ja asiallisesti. Nalkutus on vain turhautuneiden tunteiden purkautumistapa, joka ei rakenna eikä johda hyvään lopputulokseen -usko minua!

KUKAAN mies ei ikinä halua nalkuttavaa akkaa lähelleen. Haluaako kukaan nainen nalkuttavaa miestä? Se on niin vastenmielistä.

Mielestäni se on yksi tuhoisimpia tapoja rikkoa avipoliitto! Jo senkin takia, että naisen puhe pulppuaa niin vuolaasti ettei miehet yleensä voi muuta kuin sanoa turpa kiinni.

Tee asiallinen analyysi tilanteestasi ja toimi sen mukaan Sinä et tarvitse miehesi hyväksyntää sille kunhan toimit asiallisesti. Tulet huomaamaan positiivista muutosta.

Syytä en osaa sanoa mutta näyttää siltä, että aina se on nainen, joka voi parantaa tilanteen avioliitossa.

Jos lukisit ne vastaukset niin tietäisit että ap on monta kertaa sanonut että tietää ettei nalkuttaminen auta, mutta ei vaan pysty käyttäytymistään muuttamaan. Kun ihminen on henkisesti ja fyysisesti täysin loppu on oman käytöksen muuttaminen lähes mahdotonta.

Olisiko mitenkään mahdollista että mies menisi esim lasten kanssa mummolaan viikonlopuksi tms. jotta saisit kunnolla nukkua ja levätä pari yötä (ja päivää). Keskustelun voisi sitten aloittaa vähän hedelmällisemmältä pohjalta ehkä jopa ilman nalkutusta.

Vierailija
29/36 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin aivan rauhallisesti jättänyt asian siiihen ja sanonut jälkikorjaa asia ja ymmärrätkö!

Parin päivän päästä olisin kysynyt miten asia on hoidettu. Jos ei hoidettu olisin soittanut lääkärille miehen kuullen ja selostanut asian rauhallisesti ja kysynyt lääkäriltä neuvoa miten tästä eteenpäin.

Sen jälkeen olisin rauhallisesti kertonut miehelleni et kun lapsi on iso kerron tämän asian hänelle.

Mitään en olisi puhunut lisää ja hoitaiisn lapsen asiat kertomatta miehelle mitään jonkin aikaa. Kyllä jossain vaiheessa itse alkaa kysellä!

En kuitenkaan olisi alkanut nalkuttaa enkä huutaa vaikka kuinka &%¤(/&%!

Vierailija
30/36 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi nalkutus on opittu käytös ja jollei etsi vaihtoehtoja ei siitä pääse eroon, ei vaikka olisi kuinka pirtsakka saati uupunut.

Ihmettelen kuinka uupunut jaksaakin nalkuttaa?

Vierailija
31/36 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi nalkutus on opittu käytös ja jollei etsi vaihtoehtoja ei siitä pääse eroon, ei vaikka olisi kuinka pirtsakka saati uupunut.

Ihmettelen kuinka uupunut jaksaakin nalkuttaa?

se on väsyneen viimeinen keino yrittää. Jotkut miehet ne eivät vaan tajua.

Vierailija
32/36 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi ei ehkä osaa tehdä mitään. En missään nimessä halua puolustella miestäsi, mölli mikä mölli mutta onko hänellä taitoja lapsen kanssa?

Äidillä tietysti on pakko olla vaikka hokkuspokkus mutta miesten äidit on usein opettaneet pojunsa pakoileen vastuuta! Lähestyppä asiaa sitä kautta:)

Vierailija
33/36 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opittu tapa ja juurtunut sellainen! Siitä on vaikea päästä eroon eikä se auta niin ketään ikinä!

Huomaattehan ei näy auttavan. Tuo tarmo ep:n kannattaisi käyttää vaikka asialinjaan säästyisi voimiakin!

Vierailija
34/36 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus, kyllä mä olen väsynyt. Tiedän että käyttäydyn huonosti, ei voimia muuttaa omia tapoja jos en itse saa helpotusta ja joskus nukkua.

http://uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tutkimus+Vaimon+hyv%C3%A4t+…

Vierailija
35/36 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun jompikumpi (tai molemmat) ollaan ihan puhki, niin jompikumpi kysyy, että halataanko. Halataan hetki ja taas jaksetaan jatkaa.

Kokeilkaapa. On ihan ilmasta eikä tarvi varata aikaa :D.

Vierailija
36/36 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muu ei auta. Mies tekee mielestään paljon, mutta minun mielestäni ei.

Ei auta nalkuttaa ja tapella asiasta.

Meillä mies tulee agressiiviseksi, jos patistan tekemään jotain.

Eilen viimeksi ostin ruuvit yhteen kalusteeseen, kun mies sitäkin hommaa venyttänyt jo kuukauden.

Onneksi eräs mies auttoi minua rautakaupassa, kun mitään hajua ei ollut hommasta.