Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita reissumiehen vaimoja?

Vierailija
14.06.2011 |

Mies on nyt kohta 3 vuotta tehnyt töitä siten että on pois kotoa 3-5 päivää viikossa. Joskus voi olla pois kotoa pidempäänkin. Nyt minulla on alkanut viimeisen puolen vuoden aikana todella alkanut ärsyttämään tämä elämä näin. Tuntuu, ettei meillä ole tavallista arkea yhdessä laisinkaan. Kurjia tunteita on varsinkin iltaisin kun syön yksin, katsellen tv:tä tai luen kirjaa. En koe olevani ihminen joka ei osaisi olla yksin, nautin siitä myös. Sen vuoksi on varmasti viikkoja jolloin jaksan erossa oloa ihan hyvin. Mutta se että tätä nyt on jatkunut jo useamman vuoden ja tuntuu että olen niin paljon yksin kotona. Lapsia ei ole joten se yksinoleminen on varmasti erilaista kuin jos on lapsia. Helpompaa mutta ehkä se yksinäisyys korostuu, en tiedä. Täytyy puhua taas miehen kanssa että se uusi työ pitäisi alkaa löytymään. En vain nauti elämästä näin. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiesin mitä sain, kun naimisiin mentiin ja eläkeikään saakka toivottavasti työtään tekee.

Olen ehkä hieman epäsosiaalinen, joten ei ole minua niin hirveästi häirinnyt, paitsi silloin kun lapsi ja minä olimme samaan aikaan oksennustaudissa.

Tosin tilanteemme eroaa sikäli teistä, että mies on pois max 3 päivää kerrallaan, useinmiten vain yhden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän