Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassajonossa koettua! Ei röyhkeydellä näköjään mitään rajaa

Vierailija
14.06.2011 |

Seisoin kassajonossa, olin seuraavassa vuorossa ja mun takana oli pari muuta jonossa, kun jo aikaa sitten maksanut (ei siis edellinen asiakas vaan asiakas joka tuli ulkoa takaisin kauppaan), tuli siihen mihin jätetään korit eli kassahihnan eteen, sanoi kassalle, että oli unohtanut jotain siihen koriin. No, ei siinä mitään, mutta kun röyhkeästi vain tuli siihen mun eteen, heitti unohtuneen ostoksensa kassalle mun ostosten eteen ja kiilasi maksamaan jonon ohi, niin kyllä mulla suu loksahti auki. Kassakin oli ihan hämillään moisesta, otti maksun kuitenkin. Asiakas taas oli kuin mikäkin itsestäänselvyys, että hänen ei tartte mennä jonoon seisomaan!! Huheijaaa!!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään armoa tollasille törkymöykyille! Sitten on eri asia, jos pyytää kohteliaasti lupaa ohittaa, mutta ei tollasesta pitäisi palkita. Murrr...

Muutama viikko sitten olin lasten kanssa kassajonossa. 3 ja 4 vuotiaat lapset eivät olisi millään jaksaneet odottaa kassalle asti pääsyä, mutta sain heidät pidettyä rauhallisena. Vihdoinkin kun aloin laittaa ostoksia hihnalle, takanani jonottava mies heitti ostoksensa (1 jätski) ostosteni eteen ja kiilasi maksamaan. Sekä minä, että kassaneiti olimme ihmeissämme. Olin niin vihainen, että teki mieli räjähtää. Muutenkin raskasta kahden pienen muksun kanssa. Eikö äijä olisi pari minuuttia voinut odottaa vuoroaan niinkuin me muutkin. Mitään ei sanonut. Harmittaa, että pidin suuni kiinni.

Vierailija
22/30 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti palauttaa pariskunta ruotuunsa, kun kiilasivat mun edessä olevan noin 10 v. pojan eteen. Härskisti tulivat vaivihkaa sivusta. Poika ei kehdannut sanoa mitään. Huomautin heille missä jonon pää oikeasti sijaitsi. Seurasi ärsyttävää selittelyä miten he eivät huomanneet... Just joo, sitä 4 ihmisen muodostamaa selkeää jonoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain on unohtunut, on asianmukaista kohteliaasti kysyä jonossa olevilta, "saisinko maksaa tämän unohtuneen tavaran ennen teitä". Tähän kuuluu vastata, "tottakai, ole hyvä". Ja siihen vastataan "kiitos".

Näin asia hoituu ja kaikilla on hyvä mieli.

Mikä ihme siinä on, ettei osata kommunikoida sanallakaan eikä toisaalta joustaa?

Itse en asu Suomessa ja ihan yleistä on tarjota takana olevalle parin ostoksen asiakkaalle etusija, kun itsellä on kärry täynnä. Puhumattakaan tällaisista unohtamisjutuista, ei niistä kukaan hernettä nenuun vedä.

Vierailija
24/30 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillai kevyesti.....olin saada inventaarioo tehdessäni paskahalvauksen. T kaupantäti

Vierailija
25/30 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee ryysis tietty ja jonkun naisen kortti ei toiminut, jätti sitten osan ostoksista siihen, osti siis sen verran kun oli käteistä ja häipyi kaupasta.

Meni 5 min, en ollut itse vielä ees päässy kassalle asti niin tuli sieltä "takaoven" kautta tyrkyttään kassalle rahaa, että ottaa ne jätetyt ostokset.

Teki mieli revetä että saatana jonoon sieltä...

Vierailija
26/30 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluruuhkassa asiakas alkaa valittaa, kun paketointi kestää liian kauan. Olin osaston nopeimpia paketoijia, joka sai vauhdilla tehtyä KAUNIIN paketin. Miksei rouva voinut pakata itse ukkonsa sporttikalsareita joulupakettiin jos oli niin kova kiire. Siinä sitä oli lämmintä joulumieltä.

Vierailija
27/30 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko kohtuullista jonottaa yhden koriin unohtuneen tavaran vuoksi uudelleen koko jono? Tietysti olisi pitänyt pyytää anteeksi.

Vierailija
28/30 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko kohtuullista jonottaa yhden koriin unohtuneen tavaran vuoksi uudelleen koko jono? Tietysti olisi pitänyt pyytää anteeksi.

Vierailija
29/30 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiilata jonon ohi, sillä olenhan jo kertaalleen jonottanut. Ok, jännä logiikka sulla. ja kun tosiaan tuli siihen, heitti kuin koiralle sen ostoksen ei puhettakaan että anteeksipyydelleen, vaan oikein itsevarmasti siihen toisten ohi vain. ap

Vierailija
30/30 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi toki unohtajalta ollut korrektia pahoitella, mutta yhden tuotteen maksaminen harvoin kestää niin kauan, että mun maailmani siihen kaatuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi