Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemuksia Nutriletista ym. ateriankorvikkeista?

Vierailija
14.06.2011 |

- miten tehosi?

- oliko vaikeaa syödä pelkkiä korvikkeita vai korvasitko vain osan aterioista?

- kannattaako kokeilla?

Oma bmi 27

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- miten tehosi? - oliko vaikeaa syödä pelkkiä korvikkeita vai korvasitko vain osan aterioista? - kannattaako kokeilla? Oma bmi 27

Kyllä on kokemusta - enkä todellakaan suosittele. Söin korvikkeita muutaman päivän, ja taju lähti aivan yht'äkkiä. Sitten ambulanssilla sairaalaan, ja sen jälkeen en ole tuotteeseen koskenut. Jos käytätte niin pitäkää huoli, että syötte ainakin kerran päivässä kunnon aterian.

Nimim. Toista kertaa en käytä

Vierailija
2/6 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kg lähtenyt vaikka pari kertaa ratkennut. Söin yhden jätskin ja join pari sauna siideriä.

Olo on ollut ihan ok. Pyöräillyt olen, kävellyt ja koti-zumbannut.

Mulla vyötäröllö kasaantunut kiloja ja ittanauha näytti 4cm vähemmän.

168cm ja nyt 74kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuurilla toissa viikolla. Niitä aterioita en pystynyt syömään, olivat niin pahoja, korvasin oikealla ruualla, mutta pidin kalorimäärän suht samana. Hiilarit vähissä.LÄhti 2 kg. Nyt yritän jatkaa kevyellä, syön tavallista, paino ei oo laskenut, vaan pysynyt samassa.Mulla onkin tarkoitus pudottaa vaan 5 kg. En ole ylipainoinen, BMI 23.

Vierailija
4/6 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/6 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naturdiet taisi olla merkki, ainakin oli niin karseen makuisia, että se yritys jäi siihen.

Vierailija
6/6 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä aloituspakkauksilla olin 2 viikkoa, en orjallisesti, vaan söin mm. hedelmiä, muksujen ruokien jämiä yms. Kahdessa viikossa -4kg, eikä ole takaisin tullut. Enempään en sitten kyennyt, vaikka tarkoitus oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi