Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Suomessa dumpata asuntonsa pankille?

Vierailija
14.06.2011 |

Siis jos on siihen umpikyllästynyt ja se on vaikeasti myyytävä? Ja on valmis ottamaan takkiin kunhan vaan pääsee kämpästä eroon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luultavasti samassa rytäkässä menee luottotiedot, ja pankki myy kämpän todennäköisesti niin tappiolla, että hommassa ei ole järkeä.

Jos haluatte eroon kämpästä, niin ainahan voitte itse järjestää huutokaupan?

Vierailija
2/5 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todennäköisesti rahallisesti on parempi myydä se itse, vaikka isoon alihintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankki lunastaa. Uuden asunnon lainasta ei siinä tapauksessa kannata edes haaveilla.

Vierailija
4/5 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankki lunastaa. Uuden asunnon lainasta ei siinä tapauksessa kannata edes haaveilla.

Vaan hakee ulosoton kautta myyntiä. Tuossa prosessissa vaan tulee kuluja velalliselle paljon. Lainan on täytynyt olla useita kuukausia hoitamatta.

Mene lähimmälle kiinteistönvälittäjälle ja anna hänelle täysi valtakirja hoitaa homma.

Halvempaa ja helpompaa kaikille osapuolille.

Vierailija
5/5 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljellä on tilanne et asuvat pikkupaikkakunnalla. Firma meni konkkaan ja rahaa ei ole. Talosta pitäisi päästä nyt ensisijaisesti eroon,se syö paljon rahaa,mutta pankki ei suostu (??) lunastamaan / vitkuttaa lunastusta. Ensin oli vissiin et ei suostu ollenkaan ja sitten että nyt ne vitkuttelee... ja kun veljellä on rahat/eläke (pääsi sairaseläkkeelle) tuossa pankissa niin ne ottaa suoraa koko eläkkeen pankille,voiko noin tosian tehdä?????

Hirmuinen hätä on veljen puolesta,se kun ei pysty itse oikein enää hoiteleen asioita mutta minäkään en pääse setvimään täältä 5 lapsen keskeltä.... :/

Niin ja toimeentulotukeakaan ei ole myönnetty??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän