Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

palkkasi /palkkanne ja tuletteko hyvin toimeen

Vierailija
14.06.2011 |

Itse saan kuussa verojen jälkeen käteen 1400 e. Mies hieman vähemmän noin 1370 e. Ei liiemmin ylimääräistä jää meillä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies nettoaa nolla euroa. pärjäämme kyllä kun mitään yllättävää ei tapahdu. jos tapahtuu, käyn enemmän töissä. ihan tietoinen valinta, siis.

Vierailija
2/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjäämme ihan kohtuullisesti, säästämällä voidaan tehdä paljon kivaa, mutta välillä on supertiukkaa, kun tulee useampi yllättävä meno.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle jää verojen jälkeen alle 1800, en nyt muista tarkalleen. Mieheni yksityisyrittäjä, ottaa palkkaa sillon kun tarttee laskuja maksaa. Asuntolaina ja autolaina minulla, eipä jää ylimääräistä minullekaan kaikenmaailman laskujen jälkeen. Meillä kaksi lasta.

Vierailija
4/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä saan verojen jälkeen 1400e ja mies n. 2000e asuntolaina ja 1 lapsi en valita. menoja on mutta kun osaa organisoida menonsa oikein niin ihan hyvin riittää eikä tarvitse kituuttaa :)

Vierailija
5/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-2500e. Kait me ok tullaan toimeen.

Vierailija
6/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies taitaa saada n. 2500 nettona. Tullaan toimeen, enhän muuten olisi työaikaa uskaltanut lyhentää.

Vierailija
7/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienaa noin 2000 e kuussa käteen, mies nykyään aika paljon enemmän. Ihan hyvin pärjätään ja joka kuu jää säästöönkin rahaa. Minun säästämisen tavoitteena on taloudellinen rippumattomuus, koska en ole ihan varma, että miten mun terveys kestää töissäkäyntiä.

Vierailija
8/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä hieman enemmän.

Kaikki menee :(

6 henkinen perhe Espoossa eli asumiskulut on isot

Vierailija
9/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskuihin kk:dessa menee enemmän kuin palkka,mutta onneksi tulee elatustuki+lapsilisät 3lapsesta.Ei ylimääräiseen jää rahaa,mutta ruokaa kuitenkin joka päivä enemmän tahi vaatimattomammin.

Vierailija
10/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on iso palkka, joten hänelle jää käteen vielä enemmän.

Asuntolainaa on paljon, muuten elellään aika pihisti. 1 lapsi.

Vierailija
11/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettopalkkaa on n.1350€, asun kaksin lapsen kanssa eikä ilman (minimi) elareita ja lapsilisää pärjättäisi mitenkään. Jo pelkkä asumisen kustantaminen (pieni kaksio isossa kaupungissa) maksaa paljon. Kaikki kodinkoneet ym isommat hankinnat on hankittava osamaksulla ja näin ollen ei säästöön jää mitään koska kun edellisen osarin saa maksettua niin uutta tulee tilalle. Ei voi mitään mutta pärjäämme sentään omillamme!

Vierailija
12/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeen tullaan, e mitään rikkaita, mutta vähän saadaan kerättyä sukanvarteenkin.

Vierailija
13/13 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ei mukana bonuksia. Lainaa lyhennämme reippaasti ja autoon olemme panostaneet, matkojakin tehdään noin kerta vuoteen. Säästöön menee vähän, n. 500 e/kk. Mistään ei periaatteessa tarvitse tinkiä, mutta emme törsäile esim. vaatteita ostetaan tosi harvoin, kodinelektroniikka ei ole "viimeisen päälle", teemme paljon ruokaa itse jne. Mukavaa, meille sopivaa elämää :) Tällä vauhdilla kaikki lainat on maksettu neljän vuoden sisään, joten jos tulotaso säilyy, sitten riittää tuhlattavaksikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan