Onko muita joilla ei ole haaveena viettää koko kesää mökillä...?;)
Mä olen varmaankin outo (?), mutta en viihdy mökillä/maalla viikonloppua kauemmin. Puhumattakaan, että viettäisin viikkotolkulla jossain korvessa!!
Kommentit (5)
en ole mökki ihminen, ahdistaa kun appivanhemmat kutsuilevat kesäisin mökille ja mä en oikein viihdy siellä...mutta matka on semmoinen ettei yhden yön takia lähdetäkään, harvoin edes päästäisiin. Eli sama mulla, max 2 yötä vieraissa nurkissa yleensäkään missään jos on ihan pakko.
joka koko kesän olisi. Mä en tosin koskaan saa olla tarpeeksi kauaa. Aina pitää lähteä kesken pois.
viikonloppu on ihan maksimi ja silloinkin on oltava hyvät ilmat. huonolla säällä aika on kyllä niin pitkää että. en ole mökkiviikonloppujakaan viettänyt vuosiin, mieluummin edullinen hotellihuone jostain kaupungista.
mutta tyydyn olemaan vaan sen yhden kk:n kun mieskin on lomalla. Ihanaa olla korvessa! :)
Me ollaan siellä muutaman päivän jaksoissa pitkin kesää mutta ei tod muuteta sinne. Käydään sieltäkin käsin kesätapahtumissa tms joten ei vaan mökkiydytä sinne rannalle.