Mikä oli sinun "päivän hyvä työ" tänään?
Mä en tiedä oliko tämä ollenkaan hyvä (tästä ei ainakaan seuraa hyvää), mutta olen töissä rautian kassalla ja lähes joka toinen päivä siellä asioi vanhempi herrasmies.
Ihan mukava sinällään, mutta niin kova tinkimään joka helevetin pienestä ruuvista, että hermo meinaa mennä.
Olen aina kovin ystävällinen ja olen noin kuusikymmentän kertaa sanonut: "valitettavasti me tässä kassalla emme voi antaa alennuksia, osastolta voit käydä kysymässä. Siellä he voivat antaa joistakin tuotteista hieman alennusta.." tai jotain tuohon suuntaan.
No tänään sitten taas saapuu herra jonkin -putken pätkän, minkä lie- kanssa ja ennen kuin ehti tinkiä sanoin: "tänään onkin onnenpäiväsi! Aion antaa alennusta teille!"
Hymyilin kauniisti ja annoin alennusta 45snt. (tuote maksoi 17,45€).
Ukko oli selvästi vielä tyytyväinen ja minä vältyin toistamasta itseäni. Kun ovi oli käynyt maksoin 0,45€ omasta taskustani kassaan.
Sairasta. Sen minkä taakseen jättää sen eestään löytää..
Voin olla varma, että tinkii kahta kauheammin tästä edes, mutta vältyinpä tänään:D
Kommentit (3)
koko heinäkuun työvuorot nille, jotka silloin ovat töissä, vaikka ne olisi ehtinyt hyvin vasta ensi viikollakin... Ärsyttävää hommaa, ompahan nyt pois mielestä!
Meillä on valmiina vuorot jo syyskuun ekalle viikolle. Ihan yhtä ärsyttäväähän ne on tehdä vaikka puoleksi vuodeksi kerrallaan?!?
Sori ohis, tää ei ollut mun hyvä työ :(
koko heinäkuun työvuorot nille, jotka silloin ovat töissä, vaikka ne olisi ehtinyt hyvin vasta ensi viikollakin... Ärsyttävää hommaa, ompahan nyt pois mielestä!