Lyhyitä nimiä tytölle ja pojalle?
Eli meillä on tytölle ja pojalle toiset nimet (suvusta periytyviä) tiedossa, mutta etunimet hakusassa...
? -Liisa Mirjami
? -Pekka Tapani
Ehdotuksia otettaisiin vastaan. Toiveena olisi, että nimet olisi lyhyitä.. Tytölle yksi nimiehdotus ollut Fiia, niin jotain vastaavaa voisi olla. Mutta tuntuu, että kaikki on jo käytössä jollain lähipiirissä. :)
-Kokis-
Kommentit (8)
Eli tarkoitus on, että -Liisa ja -Pekka olis väliviivalla. Saattaapi olla ettei Liisaa ja Pekkaa käytettäisi puhuttelunimessä, mutta tuo väliviiva on nimenomaan se sukuperintö. :)
Tuo Riia olis miehen yks suosikki, mutta minä vähän emmin... Meea ja Kiia löytyy liian läheltä, siinä menee sitten samalla Neeakin, kun on liian samanlainen Meean kanssa. Kira on taas ollut mun ehdotus, mutta mies ei tykkää. Samoin Sofi, mutta miehelle tulee Sofi Oksanen mieleen. :/
Nooaa olen kans miettinyt, mutta Nooa-Pekka kuulostaa jotenkin hassulta. ja sitten on monta joita löytyy lähipiiristä...
Mutta kiitos, pitää miettiä. :)
-Kokis-
Eli siis väliviivalla, olihan se tuossa ihan selvästi :) Missä mun silmät olivat ;)
Osa ehdotamistani sopisi myös mielestäni väliviivallakin, mutta tässä vielä joitain:
Anni-Liisa Mirjami
Oona-Liisa Mirjami
Viia-Liisa Mirjami
Iia-Liisa Mirjami
Eea-Liisa Mirjami
Teea-Liisa Mirjami
Reea-Liisa Mirjami
Aino-Liisa Mirjami
Alva-Liisa Mirjami
Aida-Liisa Mirjami
Usva-Liisa Mirjami
Sara-Liisa Mirjami
Emma-Liisa Mirjami
Ebba-Liisa Mirjami
Eemu-Pekka Tapani
Eeti-Pekka Tapani
Aake-Pekka Tapani
Aale-Pekka Tapani
Reko-Pekka Tapani
Oula-Pekka Tapani
Onni-Pekka Tapani
Eino-Pekka Tapani
Elmo-Pekka Tapani
Sulo-Pekka Tapani
Nemo-Pekka Tapani
Nino-Pekka Tapani
Topi-Pekka Tapani
Eero-Pekka Tapani
Urho-Pekka Tapani
Mai-Liisa
Aino-Liisa
Tua-Liisa
Ella-Liisa
Enni-Liisa
Iida-Liisa
Aada-Liisa
Inna-Liisa
Sini-Liisa
Eeli-Pekka
Esa-Pekka
Niko-Pekka
Joni-Pekka
Jori-Pekka
Jere-Pekka
Jose-Pekka
Aatu-Pekka
Kai-Pekka
Anni-Liisa ja Emma-Liisa olis mun mieleen, mutta niihin mies ei ole innostunut... Aada-Liisakin olis kiva. :)
Pojalle en tahdo mieltyä mihinkään, Jere-Pekkaa olen miehelle ehdottanut, mutta Jerekin löytyy suvusta, tosin mun mielestä niin kaukaa, että sitä voisi käyttääkin...
Lisää ehdotuksia otetaan vastaan...
ei mitään sofi-liisaa tai nooa-pekkaa! :D nuo eivät tyyliltään sovi toisiinsa (siis nooa ja pekka jne)
ehdotuksia:
anna-liisa
irja-
iida-
selma-
anni-
ari-pekka
sami-
eero-
liisa-yhdistelmät ovat nättejä ja niitä on helpompi keksiä, -pekalle en oikein lämpiä, mutta toivottavasti te keksitte toimivan:)
Tytölle on tosiaan helpompi tuohon Liisaan, sopii melkein mikä vaan, kun tuo Liisa kansainvälisempi (Lisa muodossa kylläkin) Pekkaa. :)
Nyt mulla sellanen suosikki kuin Verna-Liisa, vaikka Verna suht erikoinen nimi, niin mun mielestä tuo Liisa sopii siihen, vai? Sukunimen kanssa sopisi myös tosi hyvin.
Pojalle alan kallistua siihen, että tuosta Pekasta joudun luopumaan ja koko väliviivasta... :/
muutama ehdotus vielä:
Hilla-Liisa
Rita-Liisa
Emmi-Liisa
Leni-Liisa
Enni-Liisa
Sanni-Liisa
Annu-Liisa
Leea-Liisa
Tessa-Liisa
Maiju-Liisa
Tella-Liisa
Silja-Liisa
Pinja-Liisa
Pihla-Liisa
Pipsa-Liisa
Piitu-Liisa
Riitu-Liisa
Ukko-Pekka
Venni-Pekka
Lenni-Pekka
Panu-Pekka
Samu-Pekka
Peetu-Pekka
Jerry-Pekka
Paavo-Pekka
Hugo-Pekka
Leo-Pekka
Eetu-Pekka
Otto-Pekka
Miko-Pekka
Miro-Pekka
Roni-Pekka
Juho-Pekka
Lyhyiden nimien (kolmi-neli kirjaimiset) skaala on kyllä laaja, mutta yritetäänpä.
Meea Liisa Mirjami
Kiia Liisa Mirjami
Riia Liisa Mirjami
Aava Liisa Mirjami
Lumi Liisa Mirjami
Iina Liisa Mirjami
Edit Liisa Mirjami
Saga Liisa Mirjami
Enna Liisa Mirjami
Kira Liisa Mirjami
Luna Liisa Mirjami
Enni Liisa Mirjami