Olen rakastunut varattuun mieheen, mitä voin tehdä?
Apua, kertokaa mitä teen... Olen rakastunut 20-v tyttöni avomieheen (26-v) ja he odottavat toista lastaan. Itse olen eronnut tyttäreni isästä enkä ole pystynyt pitkän liittomme jälkeen tuntemaan mitään tällaista. Olen itse 41. Elin väkivaltaisessa suhteessa ja minulla on vienyt aikaa päästä kaikesta yli. Nyt tunnen jotenkin selvinneeni ja tunteet tyttäreni miestä kohtaan ovat vain vahvistuneet viimeisen vuoden aikana. Hänkin on mielestäni osoittanut merkkejä kiinnostuksesta, esim. pyytänyt kylään kun tyttäreni ei ole ollut paikalla. Myös heidän esikoisensa 1-v synttäreillä hän loi minuun katseen, josta pystyi päättelemään paljon. Tämä ei ole mitään pikkuihastusta vaan todellisia tunteita, joita ei voi sivuuttaa. Mitä teen? Tyttärenikin on minulle rakas joskin meistä on tullut viime aikoina vähän etäisempiä. Toivon hänelle hyvää, mutta hänen miehensä vain tuntuu olevan minulle se oikea ja jos hänelläkin on tunteita minua kohtaan?
Kommentit (12)
Kyllähän se niin menee, että rakastumiset ja ihastumiset menee oman lapsen edelle, joten ISKE SE! ;)
Eihän tunteilleen mitään voi. Kyllä se nuori tyttäresi uuden miehen löytää, sulla jo noin iäkkäänä vähän vaikeempaa, niin kannattaa nyt tosiaan takoa, kun rauta on kuumaa.
haloo!! Oot itse saanut valita aikoinasi miehesi ja niin on tyttäresikin, jätä mies rauhaan!! Maailmassa on muitakin!
tää ei voi enää olla totta!!!!!!!!!!!!!kukaan äiti tee tyttärelleen tommosta, tai jos tekee on sairas ihminen
keskity niihin lapsenlapsiin ja jätä ihastumiset nuoremmille!
Ryanhan nai veljensä vaimon paksuksi, maksoi tälle abortin paria viikkoa ennen kun veli meni naisen kanssa naimisiin. Nussi sitten veljen vaimoa 7 vuoden ajan säännöllisesti ja yksi lapsikin syntyi, isä on jompi kumpi. Sinulla on vielä mahdollisuus samaan eli tosielämän saippuasarjaan.
Toivon hänelle hyvää, mutta hänen miehensä vain tuntuu olevan minulle se oikea ja jos hänelläkin on tunteita minua kohtaan?
Että oikein kaikkea hyvää toivot tyttärellesi ja samaan hengen vetoon suunnittelet hänen miehensä vamppaamista.
Ja miten niin se oikea... Et voi tietää onko vai eikö ole, koska tunnet hänet kuitenkin niin pintapuolisesti = et ole hänen kanssaan parisuhteessa.
Ja ihan yleisellä tasolla, haluaisitko tosiaan itsellesi miehen, joka pettää ensin raskaana olevaan vaimoaan ja jättää tämän sitten yksin kahden ihan pienen lapsen kanssa?
surutta. teen sitä ja tätä. mutta koskaan,en IKINÄ KOSKAAN ajattelisi puolta sekuntiakaan kahden aikuisen tyttäreni miehiä. VOI JUMALAUTA MIKÄ "äiti" !!!!
Mutta toki, kokeilematta et voi tietää, onko juuri tyttäresi mies sulle se oikea! Että sen ku käyt kimppuun vaan, ja kun jos entinen mieski ollu paska, niin onhan sulla nyt viimein oikeus onneen, viis tyttärestä, se on vielä nuori, kyllähän se uuden löytää!
Ei helvetti, mistä näitä kumpuaa? Ihan innolla odotan lisää, hauskoja luettavia. Toivon tosiaan, että on provo, ei kukaan, siis KUKAAN äiti, voisi edes ajatella tuollaisia, tai jos mielessä kävisi, niin varmasti tekisi kaikkensa jotta unohtaisi.
Oot kamala nainen. Onnea valitsemalles tielle, voit olla varma, ettet enää lapsenlapsia/lapsia tule näkemään, jos tyttäresi miestä rupeet vokottelemaan.
toistaan typerämpiä ja älyttömämpiä juttuja.
Ja sitten vielä jotkut aivottomast palstamammat ottanee vielä todesta