Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokrun laihdutusvk 8

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Sama paino kuin eilen

...söin [leipiä] kahvin kanssa päivän mittaan ehkä 6 kpl

... Ihan pian on 10 kg merkkipaalu!

Hei mutta HYVIN SÄ VEDÄT, eli herkkuhetkistä huolimatta paino ei noussut! Oletko asettanut itsellesi "repsahdusrajoja", eli siis jos kertakaikkiaan vaan on pakko saada jotain herkkua (tai ruokaa), niin maximissaan sen-ja-sen verran otat? Se voisi antaa armoa itsesyyllisyyteen. Tai sitten vaikka se kaksi kertaa viikossa syöminen, eli jos tiistaina jo söit jotain muuta kuin suunnitelmissa oli, sitten loppuviikolla on vaan yhtenä päivänä lupa repsahtaa. Näitä konsteja olen itse koittanut noudattaa, lähinnä ruokamäärän suhteen. Joskus vaan tarjolla on niin hyvää ruokaa, että vatsan täyttyminen ei haittaa :/.

Tosi mahtavan urakan olet vetänyt! Kohtahan voisit julkaista viikkolistan, siis oliko se nyt maanantai milloin aloitit, niin joka maanantaiset tulokset - näyttää aika huimalta, ajatteles nyt että ihan liki 10% sinusta on hävinnyt, ja tosiaan, kohta jo 10 kiloa! Hienoa!

Kovasti tsemppiä uuteen viikkoon

sekä sinulle, Sokerinen, että meille lukijoillesi&tukijoillesi!

/Tiittari.

Vierailija
2/6 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

97,9 -> 89,1 kg

yhteensä 8,8 kg

Moi! En ole hävinnyt minnekään. Olen pitänyt pari huilipäivää eli olen syönyt ihan normaalisti. Paino ei kuitenkaan ole noussut kuin muutaman sata grammaa!? Tää tuntuu ihan hyvältä, saan vatsan toimimaan ja aineenvaihduntaan vähän potkua. Ensi viikolla jään viikoksi yksin kotiin ja heti maanantaina aloitan taas tiukasti pusseilla. Siivoan jääkaapin niin, ettei siellä ole mitään ylimääräistä.

Kiitos, Tiittari, taas ihanan kannustavasta viestistä! Mulla on paljon opittavaa vielä tossa "rajojen" asettamisessa. Tuntuu, että joko mä syön aivan holtittomasti mitä vaan ja kuinka paljon vaan, tai sitten vedän tosi askeettisesti pirtelölinjaa. En jotenkin löydä sitä kultaista keskitietä. Kunhan pääsen johonkin haluamaani painoon (en tiedä sitä vielä), niin alan opettelemaan oikein syömistä. Alkaen aamiaisesta. Mä en voi jatkaa tällä kahvi+pulla/suklaapatukka/croissant/keksipaketti -linjalla....

Mä muuten tein vinkistäsi innostuneena sellaisen maanantai-listan, ja kauhukseni huomasin, että viimeisten viiden viikon aikana mun paino on pudonnut "vain" pari kiloa. Eli vaikka mulla on ollut niitä pelkkiä pussipäiviä paljon, niin sitten kuitenkin ne päivät, jolloin olen "sortunut" johonkin (vaikkakin pieneen) on hidastaneet aika paljonkin painon putoamista.

Mutta, sit toisaalta, onhan se paino näinkin pudonnut, vaikkakin hitaammin, ja olen kuitenkin pysynyt terveenä, hyväntuulisena jne.:) Eli tää "dieetti" on mennyt tässä vähän niinkuin sivussa. Oikeesti, kun palasin töihin, olen siellä sellaisten herkkujen ääressä, että pussien vetäminen on todellista taistelua...

Mutta, nyt lähden kokeilemaan, jaksanko vielä juosta sen 1---2---3---4---5---6. Viimeeks kun kokeilin, se oli tosi tuskaa....

T: Sokru

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että palasit :)

Minä jo huolestuin, loukkasinko jotenkin vaikka kannustaa ja kiitella vain tarkoitin! Ilmeisesti en sitten sinua saanut katoamaan, hyvä niin :D

Lepopäivät ovat kyllä itse kullekin tarpeen, ja mitä pitempi urakka niin sitä enemmän sitä ajattelua tarvitsee muuhunkin. Sinulla tietysti on vähän niinkin, että se muu elämäntilanne taitaa välillä viedä keskittymistä tästä keventymisurakasta :( Mutta tunnut olevan sinut asian kanssa, mikä on tärkeintä! Eteenpäin on elävän mieli!

Ai sulla näkyikin viikkolistassa hidastumista! No mutta eikös tähän mahdu just ne reissut ja muut, eli kun suunta on kuitenkin kevyempään päin niin sehän on tärkeintä!

Tsemppiä loppuviikolle ja viikonlopulle,

Tiittari.

Vierailija
4/6 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei herranen aika, et missään nimessä loukannut millään tavalla! :) Päinvastoin, ihanaa kun jaksat ventovierasta käydä kannustamassa! Se maanantai-rimpsu näytti jotenkin niin säälittävältä, etten laittanut sitä tänne näytille. Mutta totta on se, että siellä oliko se 4.viikolla oli se matka...jo melkein olin sen unohtanut...

Vähän ottaa päähän kun kerron ihmisille, että olen n. 9 kg laihtunut, niin ne katsoo mua sen näköisenä että ai mistä? Kun ei musta silleen tosiaan vielä oikein huomaa sitä...Ja sekös syö naista. Mutta ainakin olen alle 90 kilon, onhan sekin jo jotain.

Joo, omaan kotiin pitäis päästä ja pian, alkaa hermo mennä tässä vaikka ihan rauhallista onkin, lastenvalvojalla laukkaamista ja asioitten järjestämistä, kämpän myynti nihkeetä mut kai se siitä...Entinen minäni olisi vetänyt kaksin käsin suklaata ja muita herkkuja ja kieriskellyt itsesäälissä, mutta nykyinen minäni haluaa olla paremmassa kunnossa ja kivemman näköinen. ITSENI takia, kerrankin!

T:Sokru

Vierailija
5/6 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

97,9 -> 88,6 kg

yhteensä 9,3 kg pudotus

Vähänkö oon onnellinen!!! Sama paino kuin maanantaina vaikka olen pari päivää syönyt normaalisti. Tämä tietää hyvää ajatellen ensi viikon rutistusta. Hyvät mahikset painaa 86 kg tämän kuun loppuun mennessä, siihen on siis pari viikkoa vielä. JES!

T: Sokru

Vierailija
6/6 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että tulin taas hyvälle mielelle sun jutuista!

Sullahan on täys kymppi niin lähellä, että voit melkein koskettaa sitä!

Hienoa Sokru, hienoa!!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi