EU-liittovaltio tulee - itsenäisyys menee
http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2011/06/12/tasta-ei-puhuta-vel…
http://habanero.blogit.fi/eu-liittovaltio/
MIKSI TÄSTÄ EI AVOIMESTI PUHUTA?
Moniko suomalainen tämän hyväksyisi?
Kommentit (11)
se tiedossa, että liittovaltiota kohti tässä mennään, ilman muuta ja automaattisesti.
Ja se on ihan oikea suunta.
media ei puhu - kansa vastustaisi kiivaammin jos tietäisi
ei ole yleisesti tiedossa
media ei puhu - kansa vastustaisi kiivaammin jos tietäisi
Kyse on vuosikymmenienm transitiosta, josta on puhuttu jo ennen EU-jäsenyyttä sekä sen jälkeen.
niin liitovaltiohan on raamatunkin mukaan euraapan alueella lopun aikoina.
se tiedossa, että liittovaltiota kohti tässä mennään, ilman muuta ja automaattisesti.
Ja se on ihan oikea suunta.
Voitko perustella, miksi itsenäisyyden luovuttaminen on oikea suunta? Aikoinaan sen edestä taisteltiin, nyt se annetaan pois tuosta vaan. Miksi?
Voitko perustella, miksi itsenäisyyden luovuttaminen on oikea suunta? Aikoinaan sen edestä taisteltiin, nyt se annetaan pois tuosta vaan. Miksi?
oikein verrata. Aikoinaan maa yritettiin alistaa väkisin osaksi jotain, mihin ei haluttu kuulua.
Nyt taas ollaan menossa vapaaehtoisesti johonkin, jossa halutaan olla mukana taloudellisista ja sotilaallisista syistä, itse ehtoihin vaikuttaen.
Aika selvä ero.
oikein verrata. Aikoinaan maa yritettiin alistaa väkisin osaksi jotain, mihin ei haluttu kuulua.
Nyt taas ollaan menossa vapaaehtoisesti johonkin, jossa halutaan olla mukana taloudellisista ja sotilaallisista syistä, itse ehtoihin vaikuttaen.
Aika selvä ero.
Lopputulos on sama.
Eli miksi nyt luovutetaan vapaaehtoisesti jotain sellaista, joka aikoinaan nähtiin puolustamisen arvoiseksi?
ei ole mitään liittovaltiota eikä NATOa vastaan.
Olen asunut monessa Euroopan maassa ja matkustellut vieläkin enemmän.
Impivaaralaisten junttien aika nyt vaan on ohi!
Et vastannut kysymykseen
Lopputulos on sama.
Eli miksi nyt luovutetaan vapaaehtoisesti jotain sellaista, joka aikoinaan nähtiin puolustamisen arvoiseksi?
kannattaisi ajatella mitä lukee.
ei ole mitään liittovaltiota eikä NATOa vastaan.
Olen asunut monessa Euroopan maassa ja matkustellut vieläkin enemmän.
Impivaaralaisten junttien aika nyt vaan on ohi!
Ja eurooppalaisten juppien aikakaudella kaikki Suomen rahat jaellaan eteläisen Euroopan pohjattomiin kitoihin. Hienoa?
Olen federalisti, eli kannatan Euroopan liittovaltiota. Suomen itsenäisyydellä ei ole minulle itsessään mitään arvoa. Olen aivan yhtä suomalainen, oli kotimaani itsenäinen tai ei.