Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostaakko mitään miehelle isänpäivänä vai ei??

Vierailija
30.10.2005 |

Meillä miehellä toinen isänpäivä lähestymässä ja nyt olen tässä miettinyt mitä tekisin. Ekana isänpäivänä ostin lahjat,kortit ja väsäsin kakut jne. Toukokuussa en saanut isältä taas mitään,en edes nukkua pidempään vaan kaksosten kanssa oli noustava ylös. Tosin silloin mieskin nousi yhtään kiukuttelematta. Onnitteluakin sain odottaa kolme tuntia ennekuin mitään tapahtui.

Nyt mietin että pitäskö tässä heittäytyä oikein super lapselliseks ja " unohtaa" kaikki samalla tavalla ku mieskin teki toukokuussa. Vai pitäskö sittenkin hoitaa kaikki mallikkaasti,niinkuin kuuluisikin.

Tiedän että tämä on tosi lapsellista,mutta loukkaannuin niin äitienpäivänä kun mitään kiitosta ei tullut siitä että kaksoset hänelle olen kantanut ja niitä kasvattanut äitinä. Mulle vaan tosi tärkee juttu. ja niin miehellekkin,meinaa tämä isänpäivä:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin enpä sit minäkään huomioi...sääli vaan lapsia kun oppivat tuossa asiassa huonoille etavoille.

Vierailija
2/3 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä Isänpäivä ei kuitenkaan ole paras aika ottaa sitä esille. Kehottaisin sinua puhumaan miehellesi jo tänä iltana siitä, että sinua loukkasi, ettei miehesi panostanut Äitienpäivään. Toivottavasti mies ymmärtää pyytää kauniisti anteeksi ja jatkossa korjata tilanteen.

Isänpäivää voi sitten viettää koko " kaavan" mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsi kyllämitä oli tehnyt väärin,väitti vaan ettei ollut kerennyt ajatella koko asiaa. vastaus vaan sinänsä oli väärin koska ennen äitienpäivää kehui niin kuin hän tekee sitten sitä ja tätä ja ostaa kukkia ja lahjoja ja vaikka mitä. Ymmärrätte varmaan että tuollaisten lupausten jälkeen sitä odottaa vaikka mitä,ja mikä pettymys olikaan kun en edes nukkua saanut ja minä sitten marttyyrinä en edes viittinyt mitään sanoakkaan. No mutta anteeksi ei pyytänyt kuitenkaan. Ärsyttää vaan että hänelle kyllä kelpaa aina kaikki kiva muttei voi ikivä itse tehdä toisten eteen mitään. Ihana isä ja ihana mies muuten on,tämä vaan on ainoa asia mikä rassaa mieltä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä