Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ratkaistaan lavatansseissa tilanne, kun 3-5 miestä tulee hakemaan samanaikaisesti

Vierailija
12.06.2011 |

kaikki siis eri suunnista ja samaan aikaan. Mikä on etiketin mukaista toimintaa tuossa tilanteessa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähdetään kiinnostavimman mukaan ja jos ei kiinnosta heilutetaan stop-merkkiä.

terveisin poliisi

Vierailija
2/14 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähdetään kiinnostavimman mukaan ja jos ei kiinnosta heilutetaan stop-merkkiä. terveisin poliisi

että nainen jättää ne neljä silleen tylysti. Kai tuohon nyt joku etikettisääntö on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siis alfaahan tässä haetaan, kerta itekin olet.

Vierailija
4/14 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään kaikki piirissä tanssimaan DDDD

ps. tuskin sulla tuollaista ruuhkaa on

Vierailija
5/14 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään kaikki piirissä tanssimaan DDDD ps. tuskin sulla tuollaista ruuhkaa on

kyllä joskus muutaman kerran on tullut tuommoinen ruuhka kun hakualue on niin ruuhkainen ja miehet eivät heti näe toisiaan. On paljon tanssituttuja kun usein käy.

Vierailija
6/14 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole MITÄÄN hajua lavatansseista tai niiden etiketistä, mutta tämä vastaaja lienee ns. katkera ämmä jopa av:n mittapuulla...

Tee itsellesi ja/tai elämällesi jotain niin ehkä suakin saattaa joskus joku jossain hakea johonkin niin ei tarvitse moisia nillittää.

ps. tuskin sulla tuollaista ruuhkaa on

Vierailija
7/14 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tullaan kehuskelemaan tänne

Vierailija
8/14 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua tuli hakemaan kerralla 12 miestä ja sanoin että menkää jonoon niin kukin saa tanssittaa vuorollaan.

Siinä ne jonotti ja menihän siinä aikaa kunnes viimeisen jonottajan kanssa pääsin tanssimaan. Kaksi kappaletta jokaisen kanssa.

Kiitettävää kärsivällisyyttä osoittivat ja olivat niin onnellisia. Innokkaimmat menivät tanssin jälkeen jonon hännille jonottamaan uutta tanssivuoroa.

ps. se oli juhannus 1988

Vierailija
9/14 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua tuli hakemaan kerralla 12 miestä ja sanoin että menkää jonoon niin kukin saa tanssittaa vuorollaan. Siinä ne jonotti ja menihän siinä aikaa kunnes viimeisen jonottajan kanssa pääsin tanssimaan. Kaksi kappaletta jokaisen kanssa. Kiitettävää kärsivällisyyttä osoittivat ja olivat niin onnellisia. Innokkaimmat menivät tanssin jälkeen jonon hännille jonottamaan uutta tanssivuoroa. ps. se oli juhannus 1988

Vierailija
10/14 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

letkajenkka!!

Vierailija
11/14 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta itse valitsisin sen joka osaa parhaiten tanssia ja muutenkin miellyttävin. harvoin on tuollaista sattunut, kaksi on korkeintaan tullut samaan aikaan hakemaan! Yleensä miehiä on vähemmän, joten ehillä on valinnanvaraa.

Vierailija
12/14 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa on numerot 1-20. Ellei sitten nussita kimpassa.

Vierailija
13/14 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on oikeus kieltäytyä tanssista, vaikka se epäkohteliasta onkin. Kyllä ne muut siihen niin vaan "tylysti" jätetään, eikä siinä mitään puheita pidetä ja jonotusnumeroita ruveta jakamaan.

Ainoa poikkeus on vakituinen miesystävä tai se, jonka kanssa tansseihin on tultu, eli seuraavan tanssin voi tanssia hänen kanssaan.

Minä valitsisin niistä sen parhaan tanssijan.

Harvemmin niitä sentään ihan joka suunnasta samaan aikaan ryntää. Ihan itsestään siinä jonkunlaista jonoa tulee, eli kahta useammasta harvemmin joutuu valitsemaan.

Valitse paikkasi nurkassa toisten takana, niin harvemmat sinua sieltä löytävät. Ei ole mikään pakko seisoa tyrkyllä keskellä lattiaa, jos vientiä riittää liikaakin. Siinä vaiheessa joku hakijoista voi todellakin olla poliisi.

Jos sitten hakija roikkuu kummassakin kädessä ja vielä edessä ja takana on joku, on aika lähteä jo kotiin suurempien vaikeuksien välttämiseksi. Paitsi jos joku niistä on poliisi, virkapuvussa.

Vierailija
14/14 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua tuli hakemaan kerralla 12 miestä ja sanoin että menkää jonoon niin kukin saa tanssittaa vuorollaan.

Siinä ne jonotti ja menihän siinä aikaa kunnes viimeisen jonottajan kanssa pääsin tanssimaan. Kaksi kappaletta jokaisen kanssa.

Kiitettävää kärsivällisyyttä osoittivat ja olivat niin onnellisia. Innokkaimmat menivät tanssin jälkeen jonon hännille jonottamaan uutta tanssivuoroa.

ps. se oli juhannus 1988

Se oli hyvä juhannus! Olitko sinäkin Saariselän lavatansseissa? Siellä oli vissiin miehiä enemmän kuin naisia, kun hakijoita riitti jonoksi asti - minä voin todistaa. Ei mulla ihan täyttä tusinaa, mutta kaksi hyvää tanssijaa oli koko ajan kimpussa, että jo kolmen aikaan tuli tanssikiintiö täyteen ja lähdin kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi