Kuinka kauan menogonia?
Itse olen nyt pistellyt kp3 - kp 10, 75 IU/pv, seurantaultra kp10 ja follit n. 6mm. :(
Jatkettiin menogonia 150 IU kp 11 - ?. Nyt meneillään kp14. Kp16 olisi taas ultra. Siihen asti siis pistän tällä annoksella. Nyt alkaa vaan hirvittämään, että entä jos follit ei ala kasvamaan ollenkaan? Kuinka pitkälle noita pistoksia voidaan jatkaa?
Olisi kiva päästä jo ekaan inssiin!
Clomit jo kokeiltu ja ne eivät tehonneet. Mulla siis pco ja pikkurakkuloita kyllä on runsaasti.
Kommentit (2)
Muistan Verkkisellä joskus muinoin jonkun piikittäneen 21 pv, ja tuloksena oli terve vauva... jaksut vaan yritykseen!
Eemeli
(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran... mailaile:
eemelikaksi@hotmail.com)
Oletkin varmaan nyt jo käynyt siellä ultrassa...mitkä oli näkymät?
Mulla on Menopur-piikkejä, mutta sehän on vastaava kuin Menogon. Minulla on tilanne tämä, että kp 3-7 oli clomit(1 tabu päivässä). Kp 9 oli ultra, mutta munikset olivat vasta tosi pieniä eli samaa koko luokkaa kuin sinulla. Otettiin sitten avuksi Menopur-piikit kp 9-12 75 IU. Tänään oli sitten ultra eikä mitään ollut tapahtunut!!! Nyt sitten pistän kp 13-18 semmoisella annostuksella, että tänään 150 IU, huomenna 75 IU ja niin edelleen eli jok a toinen päivä on tupla-annostus. Ensi viikon maanantaina sitten on taas ultra. Toivottavasti nyt nämä piikit tehoaa. Vaihtoehtoina tänään oli, että joko lisätään piikkejä tai sitten siirretään hoito seuraavaan kiertoon, vaan ekaan vaihtoehtoon siis nyt päädyttiin.
Eli aika lailla samanlainen juttu kuin sinulla. Kysymykseesi en osaa vastata, että vieläkö niitä piikkejä sitten jatketaan, jos mitään ei tapahdu. Vaan toivottavasti sinulla nyt olisi ollut hyvät näkymät ultrassa!
Meillä tämä on jo neljäs inssi(jos sihen nyt sitten edes päästään). Kaksi ekaa onnistui ihan pelkillä clomeilla, kolmanteen tarvittiin jo kaksi piikkiä lisäksi ja nyt sitten ei edes neljä piikkiä tehonnut. Eli huonompaan suuntaan ollaan menossa.