Vero Modan mekko, koko xs vai s? (kokoapua)
Olen 51kg ja 164cm. Pienirintainen. Kumpi koko olisi parempi, osaako kukaan auttaa? :) Netistä tilaisin siis.
Kommentit (13)
takapuolta en omista ollenkaan, lantio tosin on aika leveä muuhun kroppaan nähden. Housuissa käytän kokoa 34 tai tuumakokoa 26. Auttoiko? Kuppikoko 70B.
ap
Ota mittanauha ja mittaa rinnanympäryksesi, vyötärönympäryksesi ja lantionympäryksesi ja sitten katsot nettikaupan sivuilta mittataulukon ja vertaat lukemia siihen - so simple.
valitsisin koon xs. Itsekin keikun noiden kahden koon välimaastossa, vaikka alaosat onkin nyt kahden lapsen jälkeen useimmiten kokoa 36.
Tosin mekon mallikin vaikuttaa, kuuluuko olla tiukka vai laskeutua väljästi. Laita linkkiä?
Kyllä päätyisin xs-kokoon. Ei näytä tuo hame hyvältä, jos on liian iso ja pussimainen päällä :)
Kiitos! :) Taidan tilata siis xs-kokoisen. :)
eikä mekkoa näy olevan xs kokoa?
Tilaa vittu, aivan mikä haluat!
Luuletko tosiaankin että joku voi täällä arvioida painosi perusteella vaatekokosi??
Suosittelen optikolla käyntiä. Miksi ei voisi arvioida, jos ap laittaa mitat, ja jospa vaikka jollain olisi kokemusta noista mekoista? Taas siellä yksi kateellinen ja lihava mamma aukoo päätänsä.
ja oli LIIAN ISO! Siis se xs! :O
ap
halusit tilata noin susiruman mekon?!
mä oon 61/166, 75C ja mulla useimmiten M, mutta varsinkin rinnuksista löysemmissä mekoissa välillä S.
kun ei tiedä ruumiinrakennettasi.