Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Juhlalegginsien" puolustajat!

Vierailija
11.06.2011 |

Voisitteko linkittää kuvan asukokonaisuudesta, jossa legginsit ovat teidän mielestänne juhlakuntoiset ja tyylikkäät? Kiitos!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle on ihan selvää, että ihmisillä on erilaisia makumieltymyksiä. Aina on joku, jonka mielestä ihan mikä tahansa asukokonaisuus on ruma, tyylitön tai ankea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5/17 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkittäjä.

Vierailija
6/17 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(trikoo)leggareita, lyhyitä ja pitkiä kesät talvet. Olen pyöreämpää mallia, ja aina päällä on hame tai pitkä tunika. Voisin laittaa juhliinkin, vaikka tällä hetkellä käytän yl. sukkahousuja.

Mä en kerta kaikkiaan ymmärrä tätä leggarivastaisuutta. Ainakin omaan käyttöön ja lookiin ne sopivat hyvin ja ovat mielestäni hoikentavat, käytännölliset ja helpot asusteet.

Vierailija
7/17 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei edes voi erottaa, onko kyseessä legginsit vai sukkikset (jos on sellaiset kengät jalassa). Ja farkkuleggarit menee ihan pillifarkuista tunikan kera.

Mutta mitään löpöttäviä kalsarilegginsejä en minäkään käyttäisi.

Vierailija
8/17 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

louuletko tosiaan että leggarit hoikentavat pyöreää mallia!?!

Vierailija
9/17 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä näyttää päällä hyvältä......Itselläni on todella rumat sääret ja pohkeet, ei todellakaan ole fiksua nitä esitellä. Ne siis on oikeasti rumat; hirveä pullottava suonikohju, jalat ei rusketu millään ja karvankasvu on todella rankka. Kun ne ajelee, niin ne ovat välittömästi punaiset ja näppyläiset päiväkausia. Jos halun lyhyempää hametta, ainoa vaihtoehto on legginsit. Mitkään sukkahousut eivät näitä peitä enkä oikeasti jaksa kiskoa mitään miljoonan denierin mustia virityksiä jalkaani. Pitkät mekot...no, jos haluan näyttää persjalkaiselta maatilan emännältä, jolta puuttuu enää lypsyjakkara kainalosta niin sitten. Kun löydän hyvät legginsit, laitan ne jalkaani ja sopivaa vaatetta niihin, näin se vain on. Kestää sitten toisten päät tai ei. Ja muuten; yhtään en osaa sanoa mistä johtuu, mutta kun on just sopivat legginsit ja mätsäävä yläosa niin sääreni näyttävät jopa pitkiltä ja kauniilta. Aivan hirveää, näinkö niitä päänsärkyjä sitten aiheutetaan lähimmäisille..?

Vierailija
10/17 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä kuitenkaan osaa kuin arvailla, millaiset sinä luulet leggareideni olevan ja miten niitä käytän. Osaan kuitenkin katsoa peiliin kriittisellä silmällä.

Vierailija
11/17 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siihen sanoisi, jokaisen oma asia. Itse pidän ja käytän.

Vierailija
12/17 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain nyppii älyttömästi, että leggareita on olemassa.

En ymmärrä, miten jotkut jaksavat riehaantua näin paljon jostain vaatekappaleesta, herranjumala.

Jotkut ihmiset tuntuvat myös luulevan, että juuri heidän makunsa on jotenkin absoluuttisesti oikeassa.

Mä itse käytän leggingsejä nykyään enimmäkseen kotioloissa, semmoisia trikoisia siis. Mä aloitin leggingsien käytön jo kesällä 2003, kävin silloin Tanskassa, jossa niitä näkyi tosi paljon, Suomessa ei vielä ollenkaan. Pätkäisin sukkiksista ja käytin hameen kanssa - silloin käytinkin lähinnä hameita. Nykyään olen taas enemmän housuihminen.

Vierailija
13/17 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan varmasti tulen legginssit jalassa! : ) Itse tykkään tosi paljon pitää legginsejä ja lyhyttä mekko/tyköistuvaa tunikaa.

Sääreni ovat tosi pitkä ja hoikat, MUTTA suonikohjuiset, kalvakat ja iho on ruma. Itseruskettavakaan ei peitä kohjuja kovin hyvin. Pidän siis suosiolla legginssejä, joissa säärien ja alareisien nätti muoto on näkyvissä, mutta ruma iho ei. : )

Vierailija
14/17 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA sori etten ollut aiemmin kuittaamassa. Tuo eka musta look näytti kyllä tyylikkäältä, kumma vain, ettei livenä noita näy...

Lähipiiristäni äitini (+60v, n172cm/75kg) käyttää rupuisia trikoisia legginsejä - luojan kiitos vain kotioloissa - ja entinen au pair -tyttömme (19v, n170cm/62kg) käytti melko tyylikkäitä wet look yms -legginsejä. Tajuan siis että tyylejä löytyy laidasta laitaan.

Minä en ole niitä, jotka käyvät täällä vallinnutta legginsisotaa, halusin vain hämmentää soppaa ja palkita uteliaisuuteni.

ap

Vierailija
15/17 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noissa "etnisissä" linkkikuvissa näytti musta ihan hyvältä. Wetlookista en tykännyt lainkaan.

Vierailija
16/17 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en niitä kyllä oikein juhlapukeutumiseksi mieltänyt (paitsi ehkä se vaalea mekko), muuten kyllä ihan kivoja.

Vierailija
17/17 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahessa ekassa ei edes ole legginssejä..