Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: oletko koskaan ratsastanut autossa?

Vierailija
11.06.2011 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi, miten hevosen saisi mahtumaan sinne.

Vierailija
2/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras auto rakasteluun on muuten Volvo V70

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi, miten hevosen saisi mahtumaan sinne.

Tää tuli mulle kans ekana mieleen, miten päin sen pollen ahtais toyotaan... =DDDDDD

Vierailija
4/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai seelasessa hevostenkuljetusvaunussa vai :O

Vierailija
5/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai seelasessa hevostenkuljetusvaunussa vai :O

hevosella tai ponilla vois onnistua, mutta aika vähän tilaa siellä on esim. laukannostoon...

Vierailija
6/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä sama menopeli, ja rakastelua sielläkin on harratettu, mutta eipä tullut mieleenikään että juuri se malli olisi siihen touhuun paras...

Vierailija
7/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanikkoa tulivat puhumaan seksistä hevosharrastusaiheiseen ketjuun? Perustakaa oma rakasteluketju jos haluatte siitä jutella!

Vastauksena itse aiheeseen, sain kerran ponin bemariimme, mutta se halusikin ajaa. Ei suostuonut satuloitavaksi kun pääsi dieselmoottorin makuun. :( Se siitä ratsusta.

Vierailija
8/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanikkoa tulivat puhumaan seksistä hevosharrastusaiheiseen ketjuun? Perustakaa oma rakasteluketju jos haluatte siitä jutella!

Vastauksena itse aiheeseen, sain kerran ponin bemariimme, mutta se halusikin ajaa. Ei suostuonut satuloitavaksi kun pääsi dieselmoottorin makuun. :( Se siitä ratsusta.

Juon tässä aamusumpit ja lähen sitte testaamaan. Jos siis saan hepan hiluxin lavalle. Tuun sitte kertomaan jos onnistuu. Vai lasketaanko sitä edes autossa ratsastamiseks jos vaan siinä lavalla...?

Vierailija
9/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanikkoa tulivat puhumaan seksistä hevosharrastusaiheiseen ketjuun? Perustakaa oma rakasteluketju jos haluatte siitä jutella! Vastauksena itse aiheeseen, sain kerran ponin bemariimme, mutta se halusikin ajaa. Ei suostuonut satuloitavaksi kun pääsi dieselmoottorin makuun. :( Se siitä ratsusta.

Vierailija
10/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon tässä aamusumpit ja lähen sitte testaamaan. Jos siis saan hepan hiluxin lavalle. Tuun sitte kertomaan jos onnistuu. Vai lasketaanko sitä edes autossa ratsastamiseks jos vaan siinä lavalla...?

ja saat vähän käyskennellyksi niin se riittää. Pelkkä hevonen lavalla ei vielä riitä, valitettavasti.

Autoratsastus on kyllä kiva harrastus, pitää vaan ymmärtää valita sellainen joka ei ole salaa kiinnostunut autourheilusta. Se oli minun virheeni.

Tosin meidän poni valmistautuu jo Jyväskylän ralliin, ties vaikka tulis palkintoja sieltä!

8

Vierailija
11/12 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada hevosta autoon: