Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mä pääsisin irti mun ahdistavasta poikaystävästä?

Vierailija
11.06.2011 |

Hän tarkkailee omaa painoaan, syö kun hevonen,valvottaa,ei anna olla rauhassa fyysisesti ja henkisesti,nukkuu noin 5 tuntia vuorokaudessa,on ärtyvä melkein mistä tahansa,

inttää lähes kaikessa.

kännipäissään 4 kertaa käynyt päälle, selvinpäin

ok,mutta huomauttelee että minun lapseni on pullea ja sillä on varmaan adhd,(11kk poika)

Syön jo masennuslääkkeitä,mutta ei tunnu auttavan.

Kertoo että ollaan tärkeitä,rakastaa(kai)

viimeksi suuttui tammikuisesta kuitista,missä olin juonut kahvit hänen kanssaan,ei muistanut sitä,vonkuaa seksiä,vaikka en millään jaksaisi vaan haluaisin nukkua.Tää on inhottavaa ja ahdistavaa!!asuu minun ja lapseni asunnossa,ei maksa vuokraa tms.koko ajan joudun selittelemään ja kertomaan mitä teen poikani kanssa päivisin jne.Olen eronnut hänestä jo monesti,mutta hän vaan sanoo,että olen vihainen jostain.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annat tollasen asua sun poikasi kanssa? Oletko sellainen suhteesta suhteeseen kipittäjä, joka ei osaa arvioida ihmisiä? Mies vaikka minkälainen?

Olet äiti ja syöt miesystävän takia masennuslääkkeitä? Eikö sun ensisijainen tehtävä ole poikasi onni? Tosi surkeaa luettavaa tuo tarinasi. Sossun pitäisi vierailla kodissasi.

Pyydä poliisi kotiisi, pakkaa sitä ennen ukon tavarat valmiiksi ja otat avaimen pois ja ilmoitat huoltoon ettei ikinä saa laskea sisälle. Onko tuo nyt tuon kummempaa? Ja mieti kaksi kertaa ennen seuraavaa kojoottia!!

Vierailija
2/2 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaa pois. Jos ei reagoi tähän mitenkään, nostat vaan miehen kamat pihalle. Ja jos tulee häiriköimään oven taakse, soitat poliisit.

Väkivaltaisesta, sairaalloisen mustasukkaisesta miehestä kannattaa erota!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän