Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen polttarit menossa ja yks bm:stä lähettelee inhottavia viestejä

Vierailija
10.06.2011 |

Ilmottelee että mies on kadoksissa ja ympärillä kauheesti ihania misuja ja porukka kauheessa kännissä ja semmosta.

En viitsi edes vaivautua vastaamaan, mutta voin sanoa, että vaikeaa tulee olemaan kattoa tuota tyyppiä häissä silmiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosi omituinen miehen kaveri sitten. Jotain sua vastaan? Tai ehkä kiinnostunut sinusta? En ole ikinä kuullut että kesken miesten illanvieton joku oman miehen kaveri lähettelis tekstiviestejä. Mulla ei oo varmaan edes kenenkään heistä numeroa. Tosi hämärää toimintaa..?

Vierailija
2/9 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosi omituinen miehen kaveri sitten. Jotain sua vastaan? Tai ehkä kiinnostunut sinusta? En ole ikinä kuullut että kesken miesten illanvieton joku oman miehen kaveri lähettelis tekstiviestejä. Mulla ei oo varmaan edes kenenkään heistä numeroa. Tosi hämärää toimintaa..?

Ehkä yrittää heittää omasta mielestään jotain tosi hyvää leksaa, mutta mulla meinaa keittää yli. On semmosen pariskunnan mies, jonka kanssa ollaan melko paljon tekemisissä ja meillä kaikilla on näin ollen toistemme numerot. Luojalle kiitos miehellä on kaks muutakin bestmania ja toiselta on tullu kaks kertaa tosi kiva päivitys päivän kulusta. Raportteja en kaipaa, mutta kiva saada olla tunnelmassa mukana, kun tätä viikonloppua oon minäkin kovasti jännittäny.

Onko noita ääliöitä enemmänkin olemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemassa suomalaisia, joiden mielestä vastaava yläastetasoinen vittuilu ja ironia on niiiiiiiiin hassun hauskaa hubaa. Ei kannata pellestä vedellä vesimeloneita nenään. Kunhan kännissä kuvittelee olevansa nokkela. Vastaa sille, että "ei haittaa, tuo naapurin mies onkin hieronut kipeitä niskojani yhteisen saunailtamme jälkeen. Ihanaa!"

Vierailija
4/9 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän haluaa tehdä sinut epävarmaksi tai saada sinut pahalle míelelle? Oikein käyttää aikaa siihen kesken juhlinnan. Välitä törkein viesti omalle miehellesi ja kysy samalla, että onkohan ne tarkoitettu sinulle vai tuliko väärään numeroon.

Vierailija
5/9 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raportteja en kaipaa, mutta kiva saada olla tunnelmassa mukana, kun tätä viikonloppua oon minäkin kovasti jännittäny.

ihmeen jännittämistä on miehen polttareissa? Ja tunnelmapäivitykset vielä päälle... ei ihme, että joku laittelee "outouksia" :D

Vierailija
6/9 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan kiva kuulla, että on vielä elossa?

Vierailija
7/9 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan kiva kuulla, että on vielä elossa?

Vierailija
8/9 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loput on Groomsmen. Mutta kukin tyylillaan.

Vierailija
9/9 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei MIEHELLÄ voi olla polttareita, se on jo naimisissa. Provo.

ja mikä bm?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan