Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pikkupaikkakunnalla silmätikku jos asuu kunnan vuokra-asunnossa?

Vierailija
10.06.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, aika monikin asuu. Meidänkin talossa paljon ihan kunnollisia lapsiperheitä, tosi rauhallinen talo, ei mitään häiriöitä.

Vierailija
2/8 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole häpeä asua vuokralla ja käydä sossussa? Vuokralla asuu vain juopot ja narkkarit tai täydelliset luuserit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan tavallista työssä käyvää kahden huoltajan perhettä ei meidän pikkupaikkakunnan kunnan vuokrataloissa asu, korkeintaan muutaman kuukauden kun rakentavat omaa taloa.

Vierailija
4/8 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole häpeä asua vuokralla ja käydä sossussa? Vuokralla asuu vain juopot ja narkkarit tai täydelliset luuserit.

Et ainakaan kovin sivistyneisiin. Minäkin asuin omakotitalossa mutta eron myötä en halunnut sinne jäähä niinpä muutin vuokralle. Ikinä en ole sossussa käynyt enkä työttömänä ollut, alkoakin käytän vain kohtuullisesti ja pahus kun en edes tupakoi:D Enkä nyt luuseriksi itseäni sanoisi, minulle elämän rikkaus merkitsee paljon paljon muutakin kun rahaa ja omaisuutta (esim.se omistusasunto). Onnellinenkin vielä kaikenhyvän lisäksi olen:)

No joo, vastasinpahan, vaikka ilmiselvästi tämä oli kirjoitettu ärsytykseksi.

Vierailija
5/8 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnassa vuokra-asunnot päästetään rapistumaan eikä niihin jää kuin puliukot ja narkkarihuorat asumaan?

Vierailija
6/8 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kannattaa tehdä pohjatyö, että tietää, ettei joudu niiden juoppojen kansoittamaan taloon. Yleensä kunnissa on erikseen juoppotalot ja itsestään ja asunnoistaan huolehtivien talot.

Toisaalta pienellä paikalla myös yksityisen vuokrat, jos asuntoja on tarjolla, ovat siedettävissä mitoissa, joten omistusyhtiöönkin muutto voisi onnistua?

Vierailija
7/8 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-20 vuotta sitten kun asuimme omakotitalossa (iha duunariperhe) niin en saanut lapsena kaveerata kenenkään kaupungin vuokra-asunnossa asuvan kanssa!

Vierailija
8/8 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä ostettiin tontti ja laitettiin osake saman tien myyntiin ja etsittiin kunnan vuokra-asunto rakentamisen ajaksi. Molemmat meistä töissä ja suht hyvät tulot. Asutaan kunnan vapaarahoitteisessa vuokra-asunnossa, jossa ei siis tulo tai varallisuusrajoja.

Kyllä meitä ehkä on hieman kummeksuttu täällä, koska meidän perheessa kaksi suht uutta autoa, minä painelen joka aamu jakkupuku ja läppari kainalossa viemaan lapset tarhaan ja sieltä töihin jne. Joskus kun olen työreissulle lähtiessä soittamaan aikaisin aamusta taksin kentälle, niin taksia ei ole meinannut saada ollenkaan - luuleevat siis et jotain känniläisiä aamuyöstä lähdössä jatkoilta kotiin tms.

Itsellänikin oli ennakkoluuloja tästä alueesta ja olen huomannut et osa työkavereista ja tuttavista joko avoimesti tai salaa kummastelevat / kauhistelevat päätöstämme asua vuosi kunnan vuokra-asunnossa. Toisaalta ei muiden ajatuksista olla hirveässti otettu stressia ja täytyy sanoa et omat ennakkoluulot on osoittautuneet vääriksi.

Ihmiset on olleet erityisen ystävällisiä, lapset saaneet pihalla paljon leikkikavereita ja ihmiset myös rehellisiä. Esim. unohdin yksi kerta kalliin kellon saunatiloihin ja se palautettiin minulle kyselemättä. Toinen esimerkki että 7 vuotias tyttäreni pudotti lompakkonsa pihalle ja sekin löysi tiensä meille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi