Demarit haluavat lisää progressiota verotukseen. Työnteko ei siis kannata.
Se myös lisää tuloeroja: rikkaimmat osaavat järjestää talousasiansa niin, että verotus ei heitä nujerra, mutta keskituloisilla - joita on eniten - menee huonosti. Ostovoima pienenee. Miksi demarit haluavat rankaista niitä, jotka jo elättävät itsensä ja ehkä naapurinsakin tulonsiirtojen muodossa?
Kommentit (8)
En edes viitsi vastata. Niin ja olen myös työelämässä.
se tietää lakkoja. Kyllä nuo viedään työnantajien maksettavaksi. Aika harvalla akateemisella alalla on ollut viime vuosina lakkoja, lakkokassat on pullollaan rahaa siihen hommaan. Sitten tulee inflaatiota ja velkaiset saavat siitä etua.
rikkaiden ei tarvitse katsella spurguja koska niitä ei synny kun veroprogressio on oikeudenmukaisempi.
Miten niin provo? Paljonko sinä haluat maksaa lisää veroja?
kunhan köyhät eivät enää kurjistuisi ja kaikille vanhuksille taataan kunnon hoito. Heikompiosiasia pitäisi vihdoinkin jonkun puolustaa!!
talouksia rasittavat edellisen hallituksen veronkorotukset, joita vihreät etunenässä olivat vaatimassa. Eli senkin puolesta sama meno jatkuu.
ap
rikkaiden ei tarvitse katsella spurguja koska niitä ei synny kun veroprogressio on oikeudenmukaisempi.
Miten takaat sen että rikkaiden ei tarvitse katsella spurguja? Haluaisin nähdä sen.