Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupauduin tänään ehdokkaaksi kunnallisvaaleihin

Vierailija
04.06.2008 |

Olen ihan tuiki tavallinen kahden lapsen aiti, perus töissä matalapalkka alalla, alle kolmenkymmenen ja lupauduin ehdokkaaksi kunnallisvaaleihin. Mitä olette mieltä? Vähän jänskättää ihmisten reaktiot, koska en olisi itsekään uskonut ryhtyväni politiikkaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistin kyllä ettei tarvi aina olla puolueen kanssa samoilla linjoilla, vaan ihan aidosti omaa mieltä.

Kiitos!

ap

Vierailija
2/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvä, että mukana on "tavallisia" omilla palkkarahoillaan perheensä elättäviä. Arki ja esim. pv-hoitokuviot tuttuja (luulisin). Voisi olla sulle jopa vaalivaltti. Menestystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kunnan työntekijä vai töissä yksityisellä sektorilla. Minua hieman ärsyttää kun kunnantyöntekijät meillä päättää kunnan asioista. Monesti olisivat kyllä jäävejä tekemään esim. omaa yksikköään/ toimialaansa koskevissa asioissa, mutta heistä siinä ei ole mitään väärää, argh!

Vierailija
4/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa huomata, että ihmisillä on aktiivisuutta osallistua ja laittaa itseään likoon. Onnea!

Vierailija
5/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ollut yksityiselläkin sekä hanketyössä. Itseäkin mietitytti tuo jääviys, mutta käsittääkseni olen jäävi sen lautakunnan asioissa, jotka säätelee minun toimialaani ja siinäkin vain itseäni koskeviin asioihin. Eli voin olla hyvällä omalla tunnolla päättämässä muiden hallintokuntien asioista ja niistä jotka ovat minulle tärkeitä.

AP

Vierailija
6/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit on mun juttu, olen kolmikymppinen yhteishuoltaja ja työtön, siinä mun vaalivaltit

Vierailija
7/7 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainemhan taitaa kuitenkin ajaa niitä omasta lähipiiristä ja elämäntilanteesta nousevia arvoja ja tärkeitä asioita. Siksi on tärkeää, että oman ikäiseni ovat päättämässä minulle tärkeistä asioista tai ehkä siellä olen minä itse.

Minun vaalivalttini taitavat olla tavallisuus, nuoret ja lapsiperheet.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan