Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei sais olla tiukkapipo mutta ärsyttää tuo varpajaisjuttu

Vierailija
30.10.2005 |

ystäväni sai vauvan eilen neljän aikaan iltapäivällä. no miehensä sitten huumassa että lauantaihan on täydellinen varpajaispäivä (mikä tietty onkin) ja niin ne ukot lähti sitten illalla ryyppäämään ja tää mies oli kehdannu mun mieheltä kysyä että mikset sinä pitäny polttareita, eikö vaimos ois muka pärjänny sairaalassa?? tilanne oli se että olin aivan poikki ja hämmentynyt koko sairaalassaoloajan ja mies halusi olla aamusta iltaan vauvaa katsomassa --ja nyt miehet ikäänkuin " nauroivat" hänelle. voi samperi mitä juttuja oikein tekis mieli tirvasta niitä ukkoja!!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ja äiti viettää varpajaisia.

onhan tuo ehkä suurin juhlan aihe mitä voi olla, lapsen syntymä.

Vierailija
2/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun perhe tulee kotiin, niin seuraavana lauantaina ruvetaan pitämää jotain varpajaisia ja äiti ja vauva ajetaan mummille hoitoon! Vain nopeat elävät, sanon minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olisi jättänyt mut sairaalaan vauvan kanssa vaikka oliskin ollut " sivistyneet" polttarit

Vierailija
4/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa voi käsittää varpajaisia! Naiset tekee kaiken työn: kantaa vauvaa ja kasvattaa masussaan 40 viikkoa, puskee ja punkee ulos tai vaihtoehtoisesti kärsii leikkauksen tuskat, pähkäilee mahdollisten imetysongelmien kans. Ja mitä tekevät miehet? Taputtelevat vastaleivottua isää selkään ja onnittelevat " hyvin tehdystä työstä" ! Ja vetävät päänsä täyteen! Jos musta olis kiinni niin varpajaiset häviäis maan päältä!!! Ärsyttävää touhua, varsinkin kun joissakin on kuulema stripparitkin jo mukana. En kertakaikkiaan voi käsittää.

Vierailija
5/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi siis kukaan tuttavapiirissäni taikka perheessäni ei ole moista harjoittanut. Miehenikään ei tiennyt tuollaisesta tavasta, ja häntä ei kuulemma mikään mahti olisi saanut uuden pienen vauvan luota lähtemään ryyppäämään. Aika älytön tapa minusta, mutta jos siitä nyt ei kenellekään ole harmia, niin mikäs minä periaatteessa olen arvostelemaan toisten ryyppäämisiä...

Vierailija
6/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttarimeininkikin on mennyt vähän yli nykypäivänä, nyt niihin menee jo kokonainen viikonloppua aiemman yhden illan sijasta. Kohta varmaan painutaan jo viikoksi ulkomaille!

Anteeksi nämä vuodatukset, mutta niin pistää vihaksi! Mun miehellä ei onneksi ole usein iltamenoja, mutta onko mitään älyttömämpää tekosyytä ryyppäämiseen kuin varpajaiset?! Varsinkaan kun miehet ei ole juhlimisensa eteen tehneet mitään.

Vierailija
7/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en kanssa voi käsittää varpajaisia! Naiset tekee kaiken työn: kantaa vauvaa ja kasvattaa masussaan 40 viikkoa, puskee ja punkee ulos tai vaihtoehtoisesti kärsii leikkauksen tuskat, pähkäilee mahdollisten imetysongelmien kans. Ja mitä tekevät miehet? Taputtelevat vastaleivottua isää selkään ja onnittelevat " hyvin tehdystä työstä" ! Ja vetävät päänsä täyteen! Jos musta olis kiinni niin varpajaiset häviäis maan päältä!!! Ärsyttävää touhua, varsinkin kun joissakin on kuulema stripparitkin jo mukana. En kertakaikkiaan voi käsittää.

Vierailija
8/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mielikuva varpajaisista tuntuu olevan aina ryyppääminen.

Meillä mieheni järjesti muutama viikko sitten varpajaiset (olin vielä sairaalassa), jonne kutsui muutaman kaverinsa LASTENSA kanssa. Olivat syöneet ja leikkineet. Mitäs paheksuttavaa tuossa nyt olisi????????

Vierailija
9/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" viatonta" ryypiskelyä ole. Tosin nuo kerrat kun olen strippareista varpajaisissa kuullut, on herrat olleet ikävuosia 20-25.

Vierailija
10/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen synnyttyä häipynyt perhehuoneesta vuorokaudeksi jonnekin dokamaan. Tai muuten viihteelle, minun ollessa varsin kipeä ja tarvitessa apua vauvanhoidossa ja muutenkin tukea. Ja ehkä vielä kolkommalta tuntuisi se, että nyt tokalla kerralla dumppaisi esikoisen jonnekin hoitoon. Onneksi on fiksu mies ja järki päässä. Dokata voi muulloinkin eikä silloin, kun perheellä on tosi herkkä hetki menossa.

Baby shower, joka yleensä järjestetään hyvissä ajoin ennen tulokkaan syntymään, ei vaikuta ollenkaan samalla tavalla perhe-elämään kuin varpajaiset. Miksi miehetkin ei vois järjestää jotain etukäteisjuhlia? Ja miksi monien miesten ainoa tapa juhlia on lähteä poikaporukalla baariin ja huoriin?

Vierailija
11/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 9/11/14

Vierailija
12/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se miehellekin ollut jännityksen aikaa, tuo odotus.

Hyvä, että saavat irrotella kunnolla ja röyhistää rintaansa, että suvunjatkamiskyky on toimiva.

Siellä myös monta kertaa tirautetaan onnen kyyneleitä ja kehutaan urhoollisia äitejä, kun ovat pystyneet tuollaiseen suoritukseen.

En todellakaan kieltäisi omalta mieheltäni varpajaisia, enkä polttareitakaan. Minä en ainakaan halua, että mieheni olisi, joku tossun alla oleva hiiri!

Vierailija
13/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suon ne miehelleni ja kaikille sen kavereillekkin. Kyllä se nyt iso juttu on mihellekkinisäksi tuleinen ja miksi ihmeessä sitä ei saisi juhlia ja jos ovat kaveriporukalla totuneet juhlimaan siten ettäottavat viinaa, niin miksi ihmeessä se ei nyt kävivi päinsä. Antakaa nyt miesten pitää ilonsa, kivaahan niillä varmaan on ja ei kai se ole teiltä pois. Ja kyllä meidän kaveripiirissä myös äidit lähtee juhlimaan vauvan syntymää ja eipä ole kertaakaan jätetty myös yksiä ryyppäjäisiä viettämättä tän takia ja se vaan on kivaa.

Vierailija
14/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä vauvaonnitteluja saa vaikkei kaljatuoppi kädessä baarissa olisikaan!

Vierailija
15/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni järjesti muutama viikko sitten varpajaiset (olin vielä sairaalassa), jonne kutsui muutaman kaverinsa LASTENSA kanssa. Olivat syöneet ja leikkineet. Mitäs paheksuttavaa tuossa nyt olisi????????

[/quote]

Vierailija
16/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEKAVASSA TILASSA SYNNYTYKSEN JÄLKEEN JA UKKO LÄHTEE JUHLIMAAN VAUVAN SYNTYMÄÄ SILLOIN KUN TARVITSISIN ENITEN HÄNEN TUKEAAN!

" Antakaa nyt miesten pitää ilonsa, kivaahan niillä varmaan on ja ei kai se ole teiltä pois. "

Vierailija
17/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minä ainakin vietän omat varpajaiset jahka imetys loppuu ja muutenkin jaksan. olemme mieheni kanssa jo sopineet asiasta ja hän itse ehdotti että kutsuisin kaikki synnyttäneet kaverini meille ja hän passaisi! lämmittäisi saunan ja tekisi meille iltapalaa ja lupasi vahtia muksut että pääsemme baariin jos haluamme.(siis meidän omat muksut hän hoitaa) ei yksi mies sentään kymmentä vaippaikäistä... minusta tämä kuulosti vähintäänkin kohtuulliselta.

Vierailija
18/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

SEKAVASSA TILASSA SYNNYTYKSEN JÄLKEEN JA UKKO LÄHTEE JUHLIMAAN VAUVAN SYNTYMÄÄ SILLOIN KUN TARVITSISIN ENITEN HÄNEN TUKEAAN!

" Antakaa nyt miesten pitää ilonsa, kivaahan niillä varmaan on ja ei kai se ole teiltä pois. "

vaan ylipäätään. Meillä oltiin molempien kanssa prhehuoneessa ja mies eihalunnut postua sieltä sekunniksikaan, mutta sitten kun tultiin kotiin niin mielihyvin soin hänelle ne ryyppäjäiset ja itselleni myös vähän ajan päästä.

Vierailija
19/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse suon ne miehelleni ja kaikille sen kavereillekkin. Kyllä se nyt iso juttu on mihellekkinisäksi tuleinen ja miksi ihmeessä sitä ei saisi juhlia ja jos ovat kaveriporukalla totuneet juhlimaan siten ettäottavat viinaa, niin miksi ihmeessä se ei nyt kävivi päinsä. Antakaa nyt miesten pitää ilonsa, kivaahan niillä varmaan on ja ei kai se ole teiltä pois. Ja kyllä meidän kaveripiirissä myös äidit lähtee juhlimaan vauvan syntymää ja eipä ole kertaakaan jätetty myös yksiä ryyppäjäisiä viettämättä tän takia ja se vaan on kivaa.

Vierailija
20/33 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

koska minä ainakin vietän omat varpajaiset jahka imetys loppuu ja muutenkin jaksan. olemme mieheni kanssa jo sopineet asiasta ja hän itse ehdotti että kutsuisin kaikki synnyttäneet kaverini meille ja hän passaisi! lämmittäisi saunan ja tekisi meille iltapalaa ja lupasi vahtia muksut että pääsemme baariin jos haluamme.(siis meidän omat muksut hän hoitaa) ei yksi mies sentään kymmentä vaippaikäistä... minusta tämä kuulosti vähintäänkin kohtuulliselta.

jostain syystä että lapsen ristiäisten jälkeen äidit lähtee juhlimaan. Ja se on sovittu jo kaikkien kanssa etukäteen niin saadaan kunnon porukka kasaan ja miehet tietysti hoitaa lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän