Uuden työn ekan viikon ahdistus...
Eli eka viikko menossa täysin uudessa paikassa. En uskonut tämän olevan henkisesti näin raskasta, että koko ajan pohdin vain mitä seuraavaksi mahdollisesti tapahtuu ja mitä mahdollisesti mokasin edellisessä tehtävässä.
Tiedän kyllä, etten voi vielä kaikkea osata, mutta ahdistaa tämä "tollo-olo" kun en osaa enkä tiedä vaan yritän kyllä oppia!
Onko kohtalontovereita? Miten teillä menee uudessa hommassa? Kauanko menee että tämä henkinen väsymys ja jatkuva yliskarppaus vähän hellittää?
Kommentit (7)
Ekat pari viikkoa on vaikeimmat, sitten jo jotain osaa eikä koko ajan stressaa.
Voimia, hyvin se menee!
ja on joo aikamoinen tollo-olo ja mietin myös, missä kaikessa mahdan tehdä väärin ja mitähän kaikkea olen unohtanut tehdä ja mitä siitä mahtaa seurata...
Mutta kyllä kai tää tästä. Toisaalta on tosi ihanaa, kun elämään tuli nyt jotain täysin uutta, vaihtelua :)
Minulla on jo pari kuukautta takana ja kovasti on helpottanut. Työkavereihin on tutustunut ja tehtävät eivät aiheuta paniikkia, kun osaan jo itse suunnitella päivääni.
Mutta ne ekat viikot, huh huh. En kyllä enää ainakaan vapaaehtoisesti vaihda työtä.
Toivottavasti ei tule mitään kunnon kämmejä näin viikonlopuksi, sitten menee koko vkl niitä pohtiessa ja ahdistuessa lisää.
Pari viikkoa, sitten uskon uskon rauhoittuvani henkisesti vähän.
pihalla kaikesta, aina en edes ymmärtänyt mistä puhuttiin... Nyt jo kärryillä paremmin, työkaverit tulleet tutuiksi ja hommatkin sujuu; tosi kivaa! Kyllä se siitä ajan myötä, tsemppiä vaan!
Tiedän tunteen :(
Mä mokailen vieläkin viikoittain, huoh.