Voi ei. Megariita miehen kanssa, pattitilanteessa.
Riideltiinpä sitten kunnolla miehen kanssa.
Minun piti hakea lapsi kaveriltaan, mies töistä ja sitten mennä yhdessä ostamaan huonekalu, jota kotona tarvitaan välttämättä.
Lähtiessä huomasin, että auto on täynnä roinaa, joka piti toimittaa pois. Mies oli kyllä ohimennen maininnut, ettei saanut niitä vietyä, muttan muistanut koko asiaa. Soitin ja kysyin, että onko nämä nyt pakko viedä vai puranko pois. Oli vaikea saada muut lapset autoon roinan keskelle, piti kuulemma viedä pois.
Eksyin matkalla ja soitin taas kiukkuisena.
Mies ilmoitti sitten tulevansa bussilla kotiin ja jättävänsä sovitun ostosreissun väliin.
Minä ilmoitin, että minäkin menen sitten kotiin ja hän saa huolehtia lapsen kaveriltaan (oli lähempänä lasta tuolloin kuin minä). Totesin myös, että kun ei sopimuksista pidetä kiinni, niin minunkaan ei tarvitse. En tee kotona yhtään mitään, ennen kuin se huonekalu on täällä.
Nyt en tiedä, miten ja milloin lapsi tulee kotiin ja miten se huonekalu saadaan hankittua ja puhuuko mies mulle enää ikinä.
Voi pöh mikä tilanne!
Kommentit (16)
Voi herranjestas teidän jutrtuja...
En saa sitä sieltä kaupasta ulos enkä lastattua autoon.
ap
ja megariita.
Mieheltäs pyydät anteeksi kun tulee että kukuttelit ja menette ostamaan huonekalun, kas niin, päivä pelastettu!
Mä en ole vielä huonekalukaupassa käynyt, jossa ei olisi apua saanut. Jopa Ikeassa ovat auttaneet lastaamisessa kun vaan pyytää.
Mun mielestä kanssa ihan ihme riitelyä, sä teit itse pari mokaa ja sitten suutut miehelle. Käyt ostamassa sen huonekalun ja pyydät varaston kavereilta apua.
niin myöhään kotona, ettei sinne kauppaan enää ehdi lähteä.
ap
sanoit miehelle kun soitit kiukkuisena? Jos luet tuon selostuksesi, niin huomaat, että koko pattitilanne on ihan oma vikasi.
ihan avuton. Menet ostaan sen mööbelin ja pyydät kauniisti kantoapua. Se siitä. Kotiin tullessas pyydät mieheltäs anteeksi omaa törppöilyäsi. Aika veemäistä pyytää mies bussilla hakeen lapsi kaveriltaan. Tää kuumuusko sun pään on sekoittanut?
Nytpä huomaan että en ehkä olekaan....
Siis aivan todella lapsellinen juttu koko homma. Itse mokailet ja syyttelet miestä minkä ehdit, kannattaisko katsoa peiliin. Ja ihan oikeesti, minkä ikäisiä olette? 19??? Koittakaas lapset nyt rauhoittua....
Kuulostaa kuitenkin aika tavalliselta kiireisen perhe-elämän riidalta :) Todennäköisesti mies kiukkuilee vielä illallakin, mutta eiköhän se siitä lepy. Olihan vika tavallaan kuitenkin kummassakin.
Meillä on aika usein tuollaista, eli hermot menee ja sanotaan mitä sattuu. Toinen ei heti ymmärrä ja ottaa itseensä, mutta yleensä viimeistään aamulla on lepytty. Koskaan ei olla töihin lähdetty ilman pusua, vaikka nukkumaan onkin näin menty :)
ja onnistun saamaan miehen syyksi asian ku asian, mutta kyllä mulla aika nopeesti välähtää lamppu, että ei hitto mikä kusipää oon taas ollu. Eikä oo ongelmia pyytää anteeksi aiheetonta kiukuttelua... Että HALOOOO AP!
syistä joita en tahdo tässä kertoa.
Siksi varmaan tulee tämmöistä riitaa tyhmistä asioista. Mulla ei vain enää hermot kestä painetta ja ei ilmeisesti miehelläkään. Yleensä meillä vähintäänkin toinen pysyy järkevänä eikä riidat ikinä paisu näin.
Nyt se ei vastaa mulle puhelimeen, kun yritän soittaa, pyytää anteeksi ja kysyä missä ovat, että voisin tulla autolla hakemaan.
ap
avuton, lapsellinen kusipää. Enkä siis totea tätä syyttävänä tai vihaisena, vaan surullisena ja alistuneena.
Ei se ihme, että miehen kanssa sitten tuli riitaa. :(
ap
Ei aiheuttaisi meillä mitään erikoista, tuskin illalla kumpikaan muistais koko asiaa.
veemäiseltä ihmiseltä. Sinä kiukuttelet miehelle koska SINÄ EKSYIT ja SINÄ ET MUISTANUT että mies oli maiinnut niistä roinista... Hei haloo nainen, ryhdistäydy nyt vähän.