Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli niin paha mieli :(

Vierailija
09.06.2011 |

Olin katsomassa ensimmäistä kertaa vastasyntynyttä siskontyttöäni ja paikalla oli myös vauvan isän sisko. Pidin vauvaa sylissä varmaan aika epävarman näköisenä, koska se oli ekoja kertoja kuin pidän vauvaa, etenkään muutaman päivän ikäistä sylissä. Se oli niin ihanaa :) Kun vauvan toinen täti huomasi, että pidän vauvaa, niin hän tuhahti, että "ethän sinä osaa pitää lasta edes oikein, parasta jos annat sen mulle" ja otti tytön sylistäni :( Pidin kyllä vauvaa ihan oikein, niska tuettuna jne., siskoni oli varmistanut asian kun antoi vauvan syliini!

En viitsinyt alkaa tapella vauvasta, eikä siskoni nähnyt tätä tilannetta, koska oli muualla. En viitsinyt myöskään kannella siskolleni, mutta tästä näisesta jäi aika *aska maku suuhun...

Pahoitinko mieleni turhaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä omaan arvoonsa noin ajattelemattomien ihmisten kommentit.

Vierailija
2/13 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppö mikä törppö. Onnea tuoreelle tädille, susta tulee oikein ihana sellainen! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta antaisin olla. Jos jatkuu jossain muussa yhteydessä niin voisit itse hänelle huomauttaa. Luultavasti vain pätemisen tarvetta, hän haluaisi ehkä olla vauvan ainoa oikea täti, joka tietää ja osaa..?

Vierailija
4/13 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mäntin olla, näitä riittää.

Vierailija
5/13 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan yrittää, ettei osuttaisi samaan aikaan vauvaa tapaamaan kovinkaan usein ;) Ristiäisiä odotellessa...

ap

Vierailija
6/13 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vaan vauvaa visusti sylissäsi ja kerro, ettei vauva sinun sylissäsi rikki mene. Kaikenmoisia idiootteja mahtuu maailmaan.

Vierailija
7/13 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen omien lasten hankintaa kannattaa hankkia itsetunto.

Vierailija
8/13 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan saman olen kokenut, myöskin siskon vauvan kohdalla. Vauvan toinen täti aina torui minua ja komenteli. Meinasi saada slaagin kun joskus näki miten minun ja 2v tytön pukeminen sujui, oli se hullun hommaa! :D Hauskaa oli ja opin asian kyllä, eka kerta oli tämän toisen tädin mielestä kyllä totaalikaaos. Minä päätin heti alkuun että olkoot, kunhan vauva ei mene rikki ja siskoni vain jaksoi neuvoa niin kyllä se sujuakseen ottaa. Ei sitä mestari heti ekalla kerralla ole (paitsi toki tämä toinen täti, joka vaikka juoksee 100m ennätyksen jos vain viitsisi).

Vierailija
9/13 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat vaistoavat epävarmuuden ja siitä seuraa hyvin herkästi se, että lapsi itsekin muuttuu "hankalaksi". Siksi ekat lapset usein ovat "vaikeampia" kuin toiset. Se täti teki ihan oikein eli otti lapsen turvalliseen otteeseen ennen kuin itku ja kitinä alkoi.

Vierailija
10/13 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat vaistoavat epävarmuuden ja siitä seuraa hyvin herkästi se, että lapsi itsekin muuttuu "hankalaksi". Siksi ekat lapset usein ovat "vaikeampia" kuin toiset. Se täti teki ihan oikein eli otti lapsen turvalliseen otteeseen ennen kuin itku ja kitinä alkoi.

jos minun ei anneta harjoitella?

ap

Vierailija
11/13 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs täti tomera se tässä on!?

älä välitä ap!

noita pätijöitä löytyy aina!

Vierailija
12/13 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minun ei anneta harjoitella? ap

Ojentaa sinulle lapsensa harjoiskappaleeksi.

Vierailija
13/13 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi teki saman kun pidin miehen siskon esikoista sylissäni ja samalla vauvaa ekoja kertoja. Piti tietysti kommentoida miten hänelle vauva ja tyttärensä eli miehen siskon mielestä en tehnyt mitään väärin...