2 v 4 kk ikäisten äidit, apua kaipailen!
Minkä kokoiset toppahaalarit teillä on lapsellenne käytössä tänä talvena? Oma muksu on nyt vuoden nuorempi ja tälle talvelle toppahaalarit jo on, mutta haluaisin kokeilla tehdä itse haalarin ensi talvelle. Joo, olen aikaisin liikkeellä ;) mutta saisipahan rauhassa ommella aina silloin tällöin, kun aikaa sattuisi olemaan -ei tulisi ainakaan kiireellä pilattua :D
Kiitos jos viitsitte vastata!
Kommentit (9)
Mutta sitä pähkäilen, että minkä kokoista haalaria tarvitsisimme vuoden päästä.
Ilokseni juuri huomasin, että viime syksynä ostamani remun toppapuku kokoa 86 cm menee vielä! Eli ei tarvi tänätalvena (ainakaan ennen joulua) ostaa uutta. Koko on vielä ihan hyvä, jopa kasvuvaraakin vielä on. Poika on kyllä ehkä keskivertoa pienempi varreltaan; pituutta 87cm ja painaa 11,6 kg.
sanoa koosta mitään, omillakin tytöillä on ollut 10cm ero pituuksissa 3vuotiaina....
Jospa tuon perusteella laskeskelisin. Sinänsä ei olisi niin nuukaa sen haalarin koon kanssa: jos ei sitten olekaan sopiva, niin kaveripiirissä varmasti löytyisi joku " sopivankokoinen" käyttäjä -mikäli omatekoinen vaan kelpaa. Ja jos se nyt onnistuu ;)
Kiitos vastanneille!
Kuten sanottu, niin ei ole niin vakavaa, vaikkei meniskään juuri nappiin. Kiitos vain teille kaikille.
Tosin, laskeskelin, mitä kankaat ja tarvikkeet tulisivat maksamaan ja hyvänen aika: haalareita saa paljon halvemmalla kaupasta! :O Tosin, kangasta saisi halvemmallakin (laskin hinnan reimatec-kankaasta tehden) että ihan aidon reimatecin hintoihin ei itse ommellen tulisi mutta halvemman haalarin kyllä.
riippuu niin lapsestasi. onko hän nyt keskikokoinen, pieni, isompi?
Yleensä varmaan tuon ikäinen käyttää kokoa 92cm. 86cm on varmaan jo pieni ja 98cm on varmasti vielä iso. itse ostaisin koon 92cm.