Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Surkea elisa-viihdepaketti!!!

Vierailija
09.06.2011 |

Puhelimessa lipevä myyjä lupaa kuuta taivaalta, netti niin ja niin nopea, voit tallentaa vaikka kaikkia kanavia samaan aikaan. Totuus: netti ei lähelläkään luvattua nopeutta ja kaiken huippuna, yhtäkään maksullista kanavaa et pysty tallentamaan!!! Ja kummasti tämäkin tieto ilmestyi sivuille pienellä präntättynä vasta jälkikäteen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iäkäs äitini harkitsee tällaisen paketin tilaamista. Netti sillä on ennestään, samoin tallentava digiboksi. Pitäisikö sanoa ettei ota?

Vierailija
2/18 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti ei lähellekkään niin nopea kun kuuluisi olla ja maksu kanavat pätkii ja tulee "iptv signaalia ei löydy". Ohjelmat tallentuvat jonnekkin bittiavaruuteen ja jos netti on poikki niin niitä ohjelmiakaan ei voi katsoa. :( Muutenkin aina saa huonoa palvelua puhelimessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saa ensin jonottaa puol tuntia jonka jälkeen ne sanoo että odota hetki soitamme kohta takaisin, mutta todellisuudessa ne lähettää VIESTIN jotta välttää puhumasta vihaisen asiakkaan kanssa. Sitten saa taas jonottaa puol tuntia omaan laskuun.

Vierailija
4/18 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tykästyi tuohon ja ollaan pidetty, mutta onhan ollut säätämistä!!

Nopeus on tällä hetkellä noin 40 megaa kun on luvattu jopa 100. Alussa oli noin 12.



Maksullisia kanavia ei tosiaankaan pysty tallentamaan. Nykyään tallennukset ei pätki läheskään niin paljon kuin jossain vaiheessa.



Silloin kun me tuon hankimme, oli siinä palvelu jolla pystyi katsomaan kaikkia kanavia jälkikäteen, olikohan se 30 vuorokauden ajan. Ei siis tarvinnut tallentaa mitään, ne oli sieltä haettavissa automaattisesti. Tuo poistui yhtäkkiä ja seliteltiin että se oli vaan "testikäytössä" - kas kun siitä ei kerrottu missään etukäteen...



Jos tuon hankkii niin kannattaa varautua siihen että yhtäkkiä televisiosta tuleekin leivänpaahdin tms ja Elisa sanoo että voi voi, tämä oli vaan testi.

Vierailija
5/18 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iäkäs äitini harkitsee tällaisen paketin tilaamista. Netti sillä on ennestään, samoin tallentava digiboksi. Pitäisikö sanoa ettei ota?

Muuten voitte varautua hyppäämään siellä monta kertaa viikossa korjaamassa.

Vierailija
6/18 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Soneralta vastaava paketti ja kuvauksesi perusteella kumpikin ovat yhtä huonoja.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Soneralta vastaava paketti ja kuvauksesi perusteella kumpikin ovat yhtä huonoja.

että ehti ensimmäisenä. ja Sonera laittoi perässä myyntiin kiireessä yhtä surkeaa.

Vierailija
8/18 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisia kanavia ei kyllä käytetä ollenkaan, mutta tallennus toimii kyllä erinomaisesti, samoin netti. Ei pätki ollenkaan, kuten ennen tätä. On ollut meillä nyt 1,5v.



Mutta jos on jo toimiva nettiyhteys, johon olen tyytyväinen ja tallentava digiboksi (meillä ei ollut), tuskin hankkisin. Riippuu tietysti netin hinnastakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huono kaiken elektroniikan kanssa mutta silti olen saanut tämän laitteiston toimimaan.

Ohjeet oli selkeät, en ymmärrä mitä ongelmia olsi voinut tulla



Tallennus on kätevä ja netti ihan tarpeeksi noepa minulle, en tosin ole edes tarkistanut mikä yhteys mulla on... hyvin toimii kaikki ja ollaan tyytyväsiä.

Vierailija
10/18 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallennustilaa on paljon, sieltä pääsee myös osaan areenan ja katsomon ohjelmia ilman että edes tallentaa, maksukanavilta ei edes tule sellaista jota haluaisin tallentaa ja netti on kahden koneen yhteisaikaisessa käytössä aivan tarpeeksi sukkela, ei mitään probleemia siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ollaan oltu todella tyytyväisiä.

Ainoa harmi on tietenkin, että niitä maksukanavia ei voi tallentaa.

Netti ja kanavaqt toimii loistavasti.

Vierailija
12/18 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ohjeet oli selkeät, en ymmärrä mitä ongelmia olsi voinut tulla

Yksinkertaisesti kanavat ja tallennukset pätkii siellä Elisan päässä ja tulee mitä mielenkiintoisempia virheilmoituksia. Onnea jos jollain toimii :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tosin ole mitään viihdepaketteja mutta ihan pelkän netinkin toiminta on välillä niin ja näin.



Meillä jostain syystä nettiyhteys alkoi pätkiä ja pari päivää sitä ihmeteltyämme ja muutaman tunnin (useita puheluita) jonotuksen jälkeen sain yhteyden asiakaspalveluun. Sieltä sain "tarkistuslistan" asioista, jotka pitää ensin tarkistaa. Kaikki olimme jo tarkistaneet mutta minulle tokaistiin, että tarkista uudelleen ja ota sitten tarvittaessa uudestaan yhteyttä.



Mikään ei tietysti toiseen kertaan tarkistamalla korjaantunut ja uuden jonotuksen jälkeen sain yhteyden ja tällä kertaa puhelu onneksi välitettiin osaaville henkilöille eli tekniseen tukeen, josta sain kuulla että yhteys tosiaan pätkii niin nopeasti, että on käytännössä "poikki". Ohjeeksi sain viedä modeemin lähimpään Elisan-liikkeeseen tarkistettavaksi. No, vein modeemin joka liikkeessä todettiin toimivaksi eli heidän mukaansa vian täytyy olla meillä eikä heidän yhteydessään. No, koska vika ei korjaantunut, soitin uudestaan tekniseen tukee ja he lähettivät meille korjaajan - tosin sillä varoituksella että korjauskustannus tulee meidän maksettavaksi KUN vika ei Elisassa ole. Korjaaja tuli lauantai-aamuna klo 7.45... Korjaaja löysi vian hetkessä ja syy oli väärässä kaapeloinnissa tms.; jotain (Elisan) asennustöitä oli tehty taloyhtiön tiloissa ja siellä oli piuhoja asennettu väärin. Periaatteessa netin piti jo toimia mutta korjaaja suositteli vielä vaihtamaan modeemin. Korjaajamme tiesi kertoa, että liikkeessä lähes toimimatonkin moodeemi näyttää toimivan hienosti, koska yhteydet ovat niin hyvät ja signaalit vahvat. Ja koska modeemi toimii moitteettomasti, niin syy ei tietenkään näytä olevan Elisan...



Ostimme seuraavaksi uuden modeemin ja ehdimme "nauttia" joten kuten toimivasta netistä pari päivää, kunnes sama pätkiminen alkoi uudestaan. Tälläkin kertaa pyysin yhdistämään suoraan tekniseen tukeen ja siellä ihmeteltiin, miksi vieläkin yhteys pätkii, kun kaiken pitäisi olla kunnossa. Lähettivät korjaajan vielä toisen kerran ja tälläkin kertaa löysivät vielä jonkun pienen vian, joka liittyi yhteyteen eli vika ei ollut meidän laitteissa. Kaikkineen tähän säätämiseen meni pari viikkoa - hyvitystä kysyttäessä minulle sanottiin, että siinä on hyvitystä riittävästi, kun he ovat maksaneet meillä käyneet korjaajat (?!!?). Että sietäisi olla tyytyväinen, kun netti toimii nyt hyvin.



Teknisen tuen tyypit olivat asiallisia ja avuliaita mutta asiakaspalvelussa oli muuten toivomisen varaa ja asiakasta yritettiin pomputella ja karistaa nopeasti pois linjoilta valittamasta.

Vierailija
14/18 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja netti.

Netti on toiminut aina moitteetta. Ikinä ei ole tarvinnut säätää sen kanssa.

Viihdekin toimii kuta kuinkin ok. Välillä ohjelmat pätkivät, mutta tallennukset ovat aina sujuneet hyvin vaikka viikottain tallennetaan paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin korjaajaa meille ei ole tullut, koska emme ole uskaltaneet ottaa kun kiven kovaan elisalta väitetään, että vika on meistä johtuva. (Vaikka tuntuukin aika epätodennäköiseltä, että kaksi uudehkoa läppäriä olisi hajonnut samalla tavalla samalla hetkellä...) Olemme sitten sinnitelleet pätkivän netin kanssa. Nopeus ei tietenkään ole juuri koskaan luvattu maksimi vaan lähes aina vähemmän.



Myös tallennettujen ohjelmien kanssa on ongelmia, ja sekään ei ole Elisan vika tietenkään! Osa on katselukelvottomia.



Ainoa plussa tuossa on, että ohjelmien tallennuksia voi hallita netin kautta tietokoneella, ja että sarjoja voi laittaa jatkuvaan tallennukseen. Ja että tallennettuja ohjelmia voi katsoa tietokoneella netin kautta. Harmi vaan, että kaikkia tallennuksia ei ole saanut katsottua laisinkaan.



Ajansiirtoahan tuossa ei ole, eli tallennettavaa ohjelmaa ei voi alkaa katsomaan sen ollessa vielä kesken, vaan on odottava ohjelman päättymiseen + 5-10 minuuttia että se tulee näkyviin tallenteisiin.

Vierailija
16/18 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin toimii. Tallennuksissa jotain pulmia joskus, mutta Asiakaspalvelun mukaan vika on asiakkaan päässä, kun ei osaa käyttää jokerimerkkejä oikein, vaikka jossian on niin ohjeiseteetu eikä he voi tietää mitään.

Vierailija
17/18 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo surkea on, meillä on medeemi vaihdettu ehkä 4 kertaa, netti pätkii ihan koko ajan, videovuokraamo tökkii, tallennukset tökkii jne. Jos joku on tyytyväinen johon kin toiseen palveluntarjoajaan niin kertokaa heti niin vaihtoon lähtee tuo Elisa...

Vierailija
18/18 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 14:43"]

Aika hyvin toimii. Tallennuksissa jotain pulmia joskus, mutta Asiakaspalvelun mukaan vika on asiakkaan päässä, kun ei osaa käyttää jokerimerkkejä oikein, vaikka jossian on niin ohjeiseteetu eikä he voi tietää mitään.

[/quote]Mitä on jokerimerkit?