Musliminaiset! Miten te selviätte näillä helteillä??
Kommentit (8)
[i
Sitäpaitsi, kyllä musliminaiset ainakin haisevat ihan karmealle, tiedä sitten onko kyseessä huono hygienia vai se yksinkertainen seikka, että hikoilee enemmän...
[/quote]
Niin, tottahan se kun monta kertaa päivässä peseydymme...
No, sehän tietysti on selvä, että meitäkin on erilaisia. Ei minulla ole yhtään tukalaa kun pitkä hame on vilpoinen ja ihan tavallista hihatonta toppia käytän. Pääkin on helposti suojattu kun sitoo hiusket ylös huivilla. ;)
Ainakin minun tuntemani musliminaiset ovat hyvinkin tarkkoja hygieniastaan. Peseytyvät monta kertaa päivässä, aina wc-käynnin yhteydessä pesevät, eivät siis käytä vain paperia....
Eli joskus kannattaisi ottaa selvää asioista, ennen kuin lähtee pihoille ja turuille huutelemaan...
Siis en hajusta, sitä en erota mausteiden tms ominaistuoksusta, mutta usein nuo vaatteet vaikuttavat olevan jotain keinokuitua. Kuvittelisi hiostavan, mutta en ole itse kokeillut...
Ainakin minun tuntemani musliminaiset ovat hyvinkin tarkkoja hygieniastaan. Peseytyvät monta kertaa päivässä, aina wc-käynnin yhteydessä pesevät, eivät siis käytä vain paperia.... Eli joskus kannattaisi ottaa selvää asioista, ennen kuin lähtee pihoille ja turuille huutelemaan...
niinhän mä just sanoinkin. Että en tiedä asiasta, kerroin vain omat huomioni: musliminaiset haisevat KARMEALLE. Ja olisin voinut tietysti tarkentaa: nimenomaan hielle. Mistä vitusta minä voin tietää, että käyvät jatkuvasti pesulla, ainakaan hajusta sitä ei voi päätellä.
Enkä aio ottaa asioista selvää, kiitos vaan. Enkä lähtenyt "pihoille ja turuille" (sanonta kuuluu sitäpaitsi "turuille ja toreille") mitään yleispäteviä faktoja huutelemaan, kun nimenomaan heti alkuun sanoin, että en TIEDÄ asiasta ja kuinka he käyttäytyvät. Kerroin vain, että haisevat, ENKÄ tiennyt mistä syystä, ARVELIN voisiko syy olla huono hygienia...
Mietippäs niitä perinteisiä muslimimaita. Kyllä muutaman päivän pärjää vaikka kotona.
Kun kotona ei hijabia tarvitse pitää..
musliminaiset haisevat KARMEALLE. Ja olisin voinut tietysti tarkentaa: nimenomaan hielle. Mistä vitusta minä voin tietää, että käyvät jatkuvasti pesulla, ainakaan hajusta sitä ei voi päätellä.
Aivan kuten jotkut suomalaiset haisevat aivan karmealle, huomaa ettei pariin päivään ole käyty suihkussa.
Mutta kyllähän sitä sanotaan, että paksu vaatekerros myös eristää sitä kuumuutta ulkopuolelle. Aika ilmaviahan ne kuteet näyttää olevan. Tiedä sitten, ovathan ne usein myös tummasta ja paksusta kankaasta...
Sitäpaitsi, kyllä musliminaiset ainakin haisevat ihan karmealle, tiedä sitten onko kyseessä huono hygienia vai se yksinkertainen seikka, että hikoilee enemmän...