Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Talviaikaan MAALISkuiset!***

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Mediumspringgreen]Täällä rupee tosissaan ahdistaa tää yskiminen. Eilen illalla nukkumaan mennessä sain taas pari tuntia yskiä ja juosta vessaan oksentamaan, ennen kuin sain nukahdettua. Siinä jo meni hermot niin kovasti, että itkeä ruikutin miehelle, etten jaksa enää tätä yskää. Aamulla taas herätty alkoi kauhea yskittäminen. No, täytyy olla tyytyväinen, ettei yöllä tartte heräillä yskimään.

Meillä neiti lähdössä tänään iltapäivällä kummitädin kanssa kissanäyttelyyn katsomaan kissoja. Mulla tarkoitus olisi vaihtaa petivaatteet ja pestä likaiset. Pölytkin pitäis pyyhkiä, mutta ei kyllä yhtään huvita. Jospa mies viitsisi imuroida... Työhommiakin pitäis vähän tehdä...

Ai niin, jospa vielä täällä pinossa kyselisin, että onko kukaan huomannut, että hiivatulehduksen aikana tulisi haavaumia tuonne alapäähän? Mulla niitä taas hiivatulehduksen jälkeen, enkä nyt tiedä onko syynä itse hiivatulehdus vai canestenpuikosta valuva lääkemöhnä. Maustamatonta jogurttia oon nyt yrittäny kovasti syödä, jospa se vähän auttaisi, kun tuntuu tää hiiva olevan ikuinen riesa taas. Perjantaina neuvola, niin pitää siellä kysyy neuvoja. Ultrakin ois jo keskiviikkona *jännittää*.

Mitäs suunnitelmia muilla maaliskuisilla on sunnuntaipäivän kuluksi?

Monkey ja mosse rv. 19+4

Vierailija
2/7 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitte syysloma ohi ja taas huomenna innokkaita koululaisia kattomaan :)

Ajattelin heittää yhen kyssärin niille, jotka on jo täyttäny Kelan paperin. Siis: Täytittekö ainoastaan kohdat, joiden perusteella haetaan äitiysrahaa ja äitiysavustusta? Vai täytittekö samalla nekin kohdat joiden perusteella haetaan vanhempainrahaa? Kun tässä on myös kohta, johon puolison pitää allekirjottaa " Olemme sopineet vanhempainrahakauden tai osittaisen vanhempainrahakauden käyttämisestä" - kohta. Niin ja ootteko täyttäny myös lapsilisän hakukohdan jo nyt? Koittakaa kestää tätä kysymystulvaa :) kannattaa varmaan käydä kysymässä joltain Kelan tädiltä, kun nää paperit osataa tehdä aina niin kivan yksinkertasiks :/ Ja mulla nää menee Kelaan palkanlaskijan kautta, ei tartte onneks ite täyttää niitä kohtia..

Mutta se siitä. Kiitos kovasti jos joku jaksaa vastata.

Oma (.) voi oikein hyvin ja nestorillakin taitaa olla laiska sunnuntai kun tuossa aikasemmin aamulla vaan muutaman kerran muksautti. Huomasin tuossa kun käytiin yökylässä miehen vanhemmilla, että kun istuu autossa pidempään, niin alavatsa ikäänkuin kramppaa. Se ei siis koske mutta ei tunnu nyt niin kivaltakaan. Tulomatkalla käänsin sitte penkin selkänojaa aika reilusti taaksepäin niin oli paljon helpompaa. Onko muut huomanneet samaa?

Meillä liikkeet tuntuu jo tod. selvästi ja näkyy usein jo päällekin päin. Ja nyt mieskin pääsee tekemään tuttavuutta nestorin kanssa kun " tönivät" toisiaan aina iltaisin :) Huomasin, että mies selvästi liikuttui kun tunsi liikkeet ekaa kertaa... sulosta :)

Mutta nyt vaatteen vaihtoon ja lastentarvikekirppikselle tekemään löytöjä.

Mukavaa sunnuntaita kaikille! Ja monkeylle paranemishaleja!

Kati ja Nestori -rv22+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Mediumspringgreen]Koitetaan parantua...

Noista KELA-papereista en tosiaankaan osaa sanoo mitään, aattelin itsekin kun sen aika tulee mennä suoraan KELAan pyytämään apua papereiden täyttämisessä. Ne paperit kun tosiaan ovat nii monimutkaisia ja aina puuttuu joku paperi, jos ei varmista sataan kertaan.

VATSAN KIPUILUSTA tuli mieleen, että mullakin eilen maha ihmeellisesti kipeä koko päivän, kun meillä oli töissä VESO-päivä ja lähes koko päivän (klo 9-15) istuin paikallaan. Ekaluokkalaisten kanssa kun ei ehdi pahemmin päivän aikana istumaan, niin en ole tätä aiemmin huomannut. Varmaan jotenkin tuo istuminen, mä ainaki istun huonossa ryhdissä usein, painaa tuonne masuun jotenkin pahasti.

Nyt meen pukee...

Monkey

Vierailija
4/7 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monkeylle paranemisia... Sun tauti tuntuu olevan sitkeaa lajia! Ei auttanut edes toihinmeno :) Toivottavasti olet kunnossa taas pian!

Taalla Saudeissa kun tama sunnuntai on ihan tavallinen arkipaiva, niin meille sattui ultra-aika taksi paivaksi! Kaikki on todella hyvin tuolla masussa, ja tulihan nyt tuo sukupuolikin selvitettya... Eli se siita aidinvaistosta.. Niin kun mulla oli VAHVA poikaolo. Eli pikku Tyttohan siella onkin tulossa. Ihanaa tosin, kumpi vaan tervetullut. Jotenkin koko juttu tuntuu nyt todemmalta kuin aikaisemmin, ja vielakin olen ihan jossain muissa faareissa! Muille ihmisille ei kylla kerrota, ehka joillekin tosi laheisille. Muutenkin kaikki oli ok, ja koko vastasi viikkoja. Kiloja tosin on tullut jo tahan mennessa 5, joka huolestuttaa vahan, mutta toivottavasti sitten helpottaa kun maitobaari avataan :)

Hyvia viikonloppuja kaikille!!

Browniette 21+3

Vierailija
5/7 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

monkeylle: toivottelen pikaista paranemista...

browniette: onnittelut pienestä tyttösestä...=)

ja omaa napaa...täällä sitten pahoinvointi palasi takaisin, toivottavasti vain vähäksi aikaa...viime yö oli kyllä kamala ja meni vessanpönttöä halatessa, aamulla olikin sitten tosi freesi olo...huoh..

no mies oli onneksi tosi ihana ja nappasi esikoisen mukaan ja he lähtivät sitten yhdessä tuonne miehen vanhempien luo kyläilemään, ja minä sain jäädä kotiin lepäilemään...toivottavasti olo paranee pikkuhiljaa...

tämä meidän kakkonen on pitänyt nyt pari päivää mahassa ihan hirveää jumppaa..ja maha hytkyy puolelta toiselle:) hauskan näköistä ja potkut tuntuu kyllä ulospäin jo niin selvästi, mieskin naureskeli, että kyllä on pikkusella voimaa kun potkaisi oikein kunnolla isukkiaan kämmeneen...

että sellaista tänne...nyt tosiaan hiukan lepäämään kun siihen kerran on mahdollisuus...

-jiggy ja pikkuheppu rv21-

Vierailija
6/7 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa tosiaan!

Tämä päivä on mennyt töissä meillä molemmilla. Mies on tosin vielä työpaikallaan.. Minä kotiuduin tuossa hetki sitten. Huh kun taas jotenkin väsähtänyt olo! No seuraavan kerran töihin keskiviikkona. Yliopistolle täytyy kylläkin raahautua joka päivä mutta eipähän tartte tosiaan töihin mennä..

(.) kaikki hyvin. Potkuja satelee välillä ihan tauotta monta tuntia ja sitten voi taas olla parikin tuntia ihan hiljaista. Liitos- ja selkäkivut ovat jatkuvana riesana. Samoin närästys.. Suonenvetoa ei ole ollut nyt laisinkaan mikä on helpottavaa.

Eilen illalla otin ja tein haavan veitsellä tuonne peukalon ja etusormen väliin. Jokainen saman kokenut varmaan tietääkin miten kipeä se voi olla. Jotenkin vaikea tehdä yhtään mitään kun tuo haava kiristää ja kirvelee koko ajan.. Tosi riippuvainen sitä tuntuu olevan ihan jokaisesta kohdasta kehossaan.

Tänään ei ole kummempia suunnitelmia. Mies lupaili tulla kuuden pintaan ja sen jälkeen pitäisi syödä jotain ja sitten ajattelimme mennä käymään vähän happea haukkaamassa. Ilta meneekin sitten telkun ääressä.

Mä meen nyt katsomaan jääkaapin sisältöä..

Lily & Nappo 22+4

Vierailija
7/7 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa tosiaan jo ahdistamaan, kun en osaa liikkeistä edelleenkään sanoa :/.

Toista siis odotan ja nyt on rv 19+4. Pari viikkoa olen jotain epämääräistä tuntenut harvakseltaan, mutta en edes joka päivä, enkä NIIN varmaksi että voisin 100% varma olla että juuri vauvan liikkeistä kyse :/.

Neuvolassa olin tiistaina, ja " täti" vain lohdutteli että on ihan tavallista, etenkin kun minulla tuntuu tuo istukkakin etuseinämässä olevan. Sydänäänet olivat ok (tasaista 150:ä taas) ja hetkeksi sain taas mielenrauhan ;).

Esikoisesta tunsin liikkeet aika lailla tässä puolivälissä. Tarkkaan en muista.

Rakenneultra on perjantaina, ja sekin alkaa taas jännittämään :P.

Mulla on ollut esikoisen ja tämän raskauden välissä yksi tuulimuna, ja jotenkin siitä jäi sellainen inha olo, ettei tässäkään voi sujua kaikki hyvin, vaikka tietystikään kun kuuntelee järjen ääntä, tuulimunalla ja tällä raskaudella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

No juu, muutoin elämä sujuu tavalliseen tapaansa ja olokin on ihan mainio. Esikoista odottaessa olin enemmän tai vähemmän väsynyt ihan koko ajan :P.

Hyvää vointia kaikille!