Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, että "kirjoitti c:n tai l:n paperit"??

Vierailija
07.06.2011 |

Minäkin olen kirjoittanut ylioppilaaksi, mutta en silti tiedä mitä tolla tarkoitetaan. Onko se siis arvosanojen (kirjainten) keskiarvo?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kirjoitat esim. kolme M:ääja kolme B:tä, arvosanasi on C.

Vierailija
2/10 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä kyseinen kirjain on saavutettu. Oletkohan ollenkaan ylioppilas jos luulet että joku voi kirjoittaa i:n paperit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisarvosana, joka lienee keskiarvo. Itse kirjoitin 1996 ja silloin ei enää yleisarvosanaa annettu, mutta moni laski sen itse ja puhui sittemmin just noin "C:n paperit" (itsekin kirjoitin semmoiset).

Vierailija
4/10 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan muista omissa papereissani 2003 sellaista mainintaa, eikä sitä tietoa mihinkään tarvitse.

Vierailija
5/10 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso sieltä. Veikkaisin että L.

t. ällän papereilla kirjoittanut kuuden ällän ylioppilas

Vierailija
6/10 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä se tarkoittaa eli "keskiarvoa" kirjoitetuista aineista.

Vierailija
7/10 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääniä. Sitten äänet lasketaan yhteen ja jaetaan kirjoitettujen aineiden kesken. Ja tämä osamäärä katsotaan taulukosta, että mikä kirjain tuli. Itse kirjoitin L,L,L,M ja C ja arvosana oli L 1990.

Vierailija
8/10 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei, enkä tiedä, miten mun paperit luokiteltaisiin, kun sain L, L, L, L, E, E ja C.

Vierailija
9/10 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoltoäänien määrä eli menestys ratkaisee

Vierailija
10/10 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yleisarvosana on ihan järjetön, onneksi omassa todituksessa sitä ei kai lue kun en ole 90-luvulla kuitenkaan kirjoittanut. Mutta siis itse kirjoitin vain neljä ainetta, mutta kirjoitin pitkän matikan pakollisena ja se meni tosi huonosti. Pitäiskö mun siis sanoa että mulla on C:n paperit kun kaikki muut on M paitsi se matikka? En sano, jos joku kysyy niin sanon jokaisen arvosanan erikseen. Jos oisin ottanut lyhyen matikan oisin takuulla saanut siitäkin vähintään M:n koska olin peruskoulussa hyvä matikassa. Myös monissa reealiaineissa olin kiitettävä oppilas, mutta en halunnut kirjoittaa reaalia. Tuo ei oo siis minusta ollenkaan tasa-arvoista, ainakin lyhyen matikan kirjoittajat on etuasemassa tuossa yleisarvosanasysteemissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän