Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä todennäköisyydellä LI tulee Suomeen?

Vierailija
30.10.2005 |

Mua pelottaa ihan oikeasti. Onko mahdollista ettei lintuinfluenssa tule Suomeen?? Kertokaa mulle jotain positiivista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Suomessa ja muissa kehittyneissä länsimaissa osata se torjua. Ei se VOI levitä kaikkialle maailmaan.

Älä murehdi sitä :). Vuoden päästä sitä ei kukaan täälä edes muista että se jossain päin maailmaa oli.

Vierailija
2/6 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Suomessahan linnut kasvatetaan sisätiloissa ja hyvissä olosuhteissa. Monissa vähemmän kehittyneissä maissa linnut elelevät siinä kaduilla todella epähygienisissä oloissa. Toki aina on mahdollista, että LI tulisi tänne, mutta älkää nyt hyvät ihmiset alkako hysteeriseksi sen asian suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin samalla todennäköisyydellä se tulee suomeen kuin jokavuotinen influenssakin.

eli 100% todennäköisyydellä.

Vierailija
4/6 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oletko oikeasti päivät pitkät höyhenten kanssa tekemisissä?? Vai pelkäätkö saavasi sen lintulaudalta kun käyt heittämässä sinne jyviä? *REPS*

kyllä se varmasti tänne jossain vaiheessa tulee ja muutama tuhat lintua heittää veivinsä ja loput tapetaan (esim. kanat)

Vierailija
5/6 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vai oletko oikeasti päivät pitkät höyhenten kanssa tekemisissä?? Vai pelkäätkö saavasi sen lintulaudalta kun käyt heittämässä sinne jyviä? *REPS*

kyllä se varmasti tänne jossain vaiheessa tulee ja muutama tuhat lintua heittää veivinsä ja loput tapetaan (esim. kanat)

Vierailija
6/6 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei mua kiinnostakaan, jos muutama tuhat lintua kupsahtaa.. Murehdin sitä, jos ja kun virus muuttuu ihmiseen tarttuvaksi ja ihmiseltä ihmiselle leviäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä