Millä todennäköisyydellä LI tulee Suomeen?
Mua pelottaa ihan oikeasti. Onko mahdollista ettei lintuinfluenssa tule Suomeen?? Kertokaa mulle jotain positiivista.
Kommentit (6)
Ja Suomessahan linnut kasvatetaan sisätiloissa ja hyvissä olosuhteissa. Monissa vähemmän kehittyneissä maissa linnut elelevät siinä kaduilla todella epähygienisissä oloissa. Toki aina on mahdollista, että LI tulisi tänne, mutta älkää nyt hyvät ihmiset alkako hysteeriseksi sen asian suhteen.
niin samalla todennäköisyydellä se tulee suomeen kuin jokavuotinen influenssakin.
eli 100% todennäköisyydellä.
vai oletko oikeasti päivät pitkät höyhenten kanssa tekemisissä?? Vai pelkäätkö saavasi sen lintulaudalta kun käyt heittämässä sinne jyviä? *REPS*
kyllä se varmasti tänne jossain vaiheessa tulee ja muutama tuhat lintua heittää veivinsä ja loput tapetaan (esim. kanat)
Vierailija:
vai oletko oikeasti päivät pitkät höyhenten kanssa tekemisissä?? Vai pelkäätkö saavasi sen lintulaudalta kun käyt heittämässä sinne jyviä? *REPS*
kyllä se varmasti tänne jossain vaiheessa tulee ja muutama tuhat lintua heittää veivinsä ja loput tapetaan (esim. kanat)
Vierailija:
Ei mua kiinnostakaan, jos muutama tuhat lintua kupsahtaa.. Murehdin sitä, jos ja kun virus muuttuu ihmiseen tarttuvaksi ja ihmiseltä ihmiselle leviäväksi.
Eiköhän Suomessa ja muissa kehittyneissä länsimaissa osata se torjua. Ei se VOI levitä kaikkialle maailmaan.
Älä murehdi sitä :). Vuoden päästä sitä ei kukaan täälä edes muista että se jossain päin maailmaa oli.