Mihin tarvitaan parisuhdetta pikkulapsiajan jälkeen? Ei mihinkään.
Ainakaan saman kumppanin kanssa. Yhden kanssa tehdään lapsia toisen kanssa pidetään hauskaa.
Kommentit (21)
Ainakaan saman kumppanin kanssa. Yhden kanssa tehdään lapsia toisen kanssa pidetään hauskaa.
Se on sun kaltaisten idioottien aikaansaannosta.
tässä pikkuhiljaa aidan toiselle puolelle tähyilen ja treffipalstoja selailen. Seikkailua vain, ei mitään pysyviä suhteita enää.
Mitä sitten vaikka olisi lapsiakin? Saahan sitä hauskaa pitää eikä ole pakko sitoutua enää.
itsellä synkkaa 17 v jälkeen edelleen saman miehen kanssa niin hyvin ettei ole tullut mieleenkään vaihtaa vaikka pikkulapsiaika on tässä perheessä jo ohi.
Siis eronneet jos ette hae vakituista kumppania vaan vain seksiä.
siitä ne lapsetkin tuli. Lapset nyt jo teinejä, ja meillä miehen kanssa entistä hauskempaa kahdestaan!
Eikö kaikilla muka olekaan näin, olihan avauksesi vitsi?
yksi elämän hienoimmista saavutuksista. Myös seksuaalisesti.
yksi elämän hienoimmista saavutuksista. Myös seksuaalisesti.
Seksiä, seksiä, seksiä....
Oikeen ootan että pääsen harrastamaan mm. moottoripyöräilyä tuon mun oman armaani kanssa.
On rahaa matkustella ja tehdä kaikkee kivaa.
Tuijotetaan toisia ja mietitään, että paskat kun tuli mokattua sun kanssa ja elämä meni pilalle.
Se toinen mun olisi tarttenut valita, mutta kun kännipäissäni panin sut paksuksi.
En ajatellut yläpäällä vaan alapäällä. Pelkäsin, että se toinen jättää mut ja mulla pitää olla joku varalla. Kun sä olit varalla, niin tietysti se fiksumpi lähti vetään ja mulle jäi sinä - eli luu - käteen.
Siis olin nuori ja tyhmä. Vasta nyt ymmärrän, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Se toinen ei mua enää huolisi. Hänellä on oma elämä ja minä olisin vain sinun jätteesi.
Ehkä sitten Taivaassa oikeat parit saavat toisensa - Aatami saa juuri oikean Eevan. Mutta täällä kaikki on niin puutteellista. Niin puutteellista...että oi, voi...
tarvitaan parisuhdetta ennen pikkulapsiaikaa tai sen aikana?
Jeesus sanoo:
»Ettekö ole lukeneet, että Luoja alun perin teki ihmisen mieheksi ja naiseksi? Sen tähden mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, niin että nämä kaksi tulevat yhdeksi lihaksi. He eivät siis enää ole kaksi, he ovat yksi. Ja minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako.»
Ja minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako.»
Pitää siis välttää jumalan yhdistämiä liittoja ja elää toisin.
Matt. 19:4–6 Jeesus sanoo:
»Ettekö ole lukeneet, että Luoja alun perin teki ihmisen mieheksi ja naiseksi? Sen tähden mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, niin että nämä kaksi tulevat yhdeksi lihaksi. He eivät siis enää ole kaksi, he ovat yksi. Ja minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako.»
Mut sit toisaalta...
5. Moos. 25:11 - 12
11 "Jos kaksi miestä tappelee keskenään ja alakynnessä olevan vaimo yrittää auttaa miestään tarttumalla tämän vastustajaa sukupuolielimistä, 12 naista ei saa sääliä, vaan hänen kätensä on lyötävä ranteesta poikki.
kun pikkulapsi aikaan. Seksikin on vielä/taas intohimoista, ja hauskaa on muutoinkin. No, me ollaankin oltu yhdessä vain 20 vuotta...
* 1. Moos. 1:1-31 -- Jumala toteaa jokaisen askeleen jälkeen luontityönsä 'hyväksi', ja ottaa vapaata seitsemäntenä päivänä ilmeisen tyytyväisenä.
vs.
* 2. Moos. 2:4-25 -- Jumala korjaa luontityötään edistyessään, eikä hän ilmeisesti tule olemaan kovinkaan tyytyväinen ensimmäisen pariskunnan tottelemattomuuteen (outoa että kaikkitietävä Jumala ei osannut ennakoida tätä).
Huorin teko
* 2. Moos. 20:14 "Älä tee huorin."
vs.
* Hoos. 1:2 "Kun Herra alkoi Hoosealle puhua, sanoi Herra Hoosealle: Mene, ota itsellesi haureellinen vaimo ja haureudesta syntyneet lapset, sillä maa on peräti rikkonut avion luopumalla Herrasta."
* Matt. 1:18 "Jeesuksen Kristuksen syntyminen oli näin. Kun hänen äitinsä Maria oli kihlattu Joosefille, huomattiin hänen ennen heidän yhteenmenoaan olevan raskaana Pyhästä Hengestä."
Insesti sallittua?
* 3. Moos. 20:17, 5. Moos. 27:20-23 -- Jumala kieltää avioliitot veljien ja sisarusten välillä.
vs.
* 1. Moos. 17:15-16, 20:11-12, 22:17 -- Jumala siunaa Abrahamin avioliiton sisarensa kanssa.
- jakamaan asumiskustannukset
- nukkumaan vieressäni (olen aina, lapsesta lähtien, inhonnut yksin nukkumista)
- olemaan seuranani kun reissaan, käyn elokuvissa, syömässä tms.
- höpöttelemään ja vatvomaan lastemme ja lastenlastemmme asioita
Kaikki nuo olisi tylsää yksinään. Onhan kavereita joo, mutta kuka niistä tulis muka mun viereen nukkumaan kun en halua yksin nukkua, ja ketä kiinnostas mun lasten ja lastenlasten asiat siinä määrin kuin miestäni, joka on näiden isä (ja aikoinaan isoisä). Kenen seurassa saa olla hiljaa ja vaikka äkäinen tuppisuu, jos sattuu huvittamaan, kun matkustetaan yhdessä. Ei ole pakko pitää mitään small talkia yllä, ellei satu huvittamaan. Eikä silti tarvi pelätä että matkaseura ottaa ja häippäisee (ainakaan niin helposti).
:)
lapset teitte on se täydellinen kumppani? Eikö houkuta eroamaan ja saamaan omia viikonloppuja aikaa ja mahdollisuuksia tutustua uusiin ihmisiin?
Mitään ei saa jos ei ota riskejä.
Se on niin ihana ja lutunen ja komea ja miehekäs. Onhan niitä muitakin komistuksia ja niitä voi huvikseen katella, mutta ei sen enempää. Omani kun on paras. Nyt kun lapset on jo teinejä, elämä on ihanampaa kuin koskaan ja parisuhde on kutakuinkin täydellinen. Parempaa seksiäkään en voi edes kuvitella. Ei ole enää velkoja, on aikaa toisillemme ja harrastuksille, päästään melko vapaasti matkustelemaan.
ettei vaimo vallan kuormitu ja rupsahda ja kuole pois uupumksen alle