Jotenkin ärsyttää, kun kaveri kommentoi tai peukuttaa melkein joka ikistä mun kommenttia fb.ssa
Eikä se edes ole mikään mun paras kaveri, mutta kommentoi siihen tyyliin kuin tuntisi minut parhaiten... Tietysti "olosuhteiden pakosta" ollaan paljon tekemisissä, mutta voisi sanoa että toisissa olosuhteissa ei todellakaan oltaisi. Mulle tulee vähän sellainen olo, kuin joku yrittäisi omistaa minut. Tajuaako kukaan vai skitsoilenko vain?
Kommentit (10)
mutta eikö sua ahdistais, jos melkein kaikki mitä sanot febussa, sais vähintään peukun yhdeltä ja samalta tyypiltä? Voihan se olla, että se tekee sitä kaikille.
ap
On yksi tuollainen mun fb:ssä :D Peukuttaa kaikkea. Ja ei se ärsytä. En tiedä miksi ei.
Siis tyyliin päivitys vaikka että ollaan koko perhe vatsataudissa. Sitten joku painaa tykkää nappulaa...
Siis tykkää siitä, että ollaan koko perhe vatsataudissa..?!?!?!?
on yksi "kaveri" joka tykkää lähes jokaisesta päivityksestäni, yleensä vielä aivan heti kuin olen sen kirjoittanut! Huvittavinta tässä on se, että tuo tyyppi on se vähiten tuttu ihminen joka on kaverini! Muistan kerran puhuneeni ko tyypille joskus 80-luvulla! Koko ikäni hän on ollut ns. tuttu kasvo minulle, siksi aikoinaan hyväksyin kaveriksi vaikka kutsua kovin ihmettelinkin.
jos se koittaa vain olla ystävällinen, eikä keksi mitään kommenttia, niin lykkää sitten vain peukkua.
Mä olen ollut nyt vasta lyhyen aikaa fb:ssä, ja mun juttuihin ei useimmiten tule kommentteja taikka yhtään peukkua.
Tuntuu siltä, ettei kukaan mun juttuja lue, tai sitten pitävät niitä tyhminä.
Olenkin sit miettinyt, että pitäisi itsekin varmaan ihan vasiten peukuttaa kavereiden juttuja, vaikkei mitään fiksua sanottavaa aiheeseen olisikaan, ja vaikkei juttu nyt ehkä niin ihmeellisen hyvä olisikaan, kunhan kuittais nyt jotenkin luetuksi, että ikäänkuin "täällä ollaan, hengessä mukana ja tsemppiä"-toivotukseksi.
joka jutun tykkääjä ja kommentoija ;D mahtaa kaveria ärsyttää. Näyttää tosi hassulta, kun keski-ikäinen miespomo aina peukuttaa ja tosi usein kommentoikin jotain ihan henk.koht juttua.. Outoa oikeesti.
varsinkaan keski- ikäset miehet! Herranen aika!
Nyt on kyllä menny vakavaksi koko facebook, kun tarvii alkaa miettimään kuka saa peukuttaa ja minkä ikänen, ja millasessa suhteessa profiilinomistajaan.
Eiköhän se oo niin, että jos kaveriks hyväksyy, niin
samat oikeudet pitäis olla kaikilla.
vähän vanhemmilla ja myöhemmin mukaan liittyneillä fb-käyttäjillä on hieman netiketti hukassa. Mielestäni on vähän omituista tykätä ja kommentoida jonkun nuoren työntekijänsä joka ikistä kirjoitusta, jotka ei liity työhön mitenkään. Tiedän etteivät tosielämässä ole mitenkään läheisiä, joten tuo vilkas kommentointi on vähän hassua.
varsinkaan keski- ikäset miehet! Herranen aika!
Nyt on kyllä menny vakavaksi koko facebook, kun tarvii alkaa miettimään kuka saa peukuttaa ja minkä ikänen, ja millasessa suhteessa profiilinomistajaan.
Eiköhän se oo niin, että jos kaveriks hyväksyy, niin
samat oikeudet pitäis olla kaikilla.
Poista kaverilistalta tai piilota seinä häneltä. Jos noin paljon ärsyttää.
Onko siihen jokin sääntö? Kuinka tutun juttuja sitten saa peukuttaa?