Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän tarkoittaa, jos lapsi suorittaa musiikkiop. pääsykokeen hyväksytysti, mutta paikasta

Vierailija
07.06.2011 |

ei ole varmuutta ennen syksyä? Odotellaan kuulemma vanhojen poislähtöä. Eli pääsikö sisään musiikkiopistoon vai ei? En tajunnut kysyä tarkemmin, ja nyt numero on koko ajan varattu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(hakijoita oli 530) vai onko tuo kuitenkin vain varalla? Mä en tajua!

Vierailija
2/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi olisi tarpeeksi hyvä musiikkiopistoon, mutta ei silti pääse sinne, koska paikkoja ei ole. Näin oli meidänkin kunnassa kun minä olin lapsi. Mä kävin kevät toisensa jälkeen pääsykokeissa, läpäisin ne aina, mutta koska meidän kunta osti lähikaupungin musiikkiopistosta vain 2 paikkaa ja ne oli jo täytetty vuosia sitten niin en milloinkaan päässyt musiikkiopistoon.

No nykyäänhän on kaupallisia musiikkiopistoja, joihin palkataan sitä mukaa lisää opettajia kun oppilaita on tulossa. Menkää sellaiseen. Tai ottakaa ihan yksityisesti yksityistunteja, niin minäkin tein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos paikkoja ei ole? Auttaako, jos ilmoittaa, että mikä tahansa soitin kelpaa?

Vierailija
4/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselleko on ihan sama mitä soitinta soittaa?

Vierailija
5/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselleko on ihan sama mitä soitinta soittaa?

Lapselle siis periaatteessa ihan sama, mitä pääsisi soittamaan, kunhan pääsisi soittamaan.

Joitain soittimia hieman mieluummin kuin toisia, mutta päällimmäisenä oli halu soittaa.

Saivat soittimet, joihin ovat olleet tosi tyytyväisiä, syksyllä alkaa kolmas vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi