Mun pitäs saada 10kg pois 4 viikossa, onnistuuko täys nutraamalla?
Ajattelin kokeilla nutrausta niillä valmiilla juomilla,3 per päivä, onnistuiskohan tuo 10kg?
Kommentit (13)
Ajattelin kokeilla nutrausta niillä valmiilla juomilla,3 per päivä, onnistuiskohan tuo 10kg?
Mä itse pudotin viime viikolla 4kg nutraamalla, ja tällä viikolla jatkuu taas. Mulla on lähtöpainoa niin paljon, että neljässä viikossa 10kg on ihan pikkujuttu.
Eli jos vetäisi 5 juomaa päivässä, saisi tupalten kaloreita viiteen pussiin verrattuna.
Itse syön näin:
aamulla: mansikka tai suklaa pussi
lounas; pussikeitto ( creamy chicken)
välipala: patukka (toffee,brownie)
päivällinen; mansikka tai suklaa ( eri kuin aamulla)
illallinen: keitto (creamy vegetable)
TUossa samalla yritän opetella järkevää syömisrytmiä ja noiden keittojen suhteen sellaista normaalia lämpimien ruokien syömistä. Mulla kun lipsahtaa aina tauot syömisten välillä liian pitkiksi.
Itsellä oli viime kesänä nutraus kuukausija 8 kiloa lähti kuukaudessa.
Ylipainoa oli silloin noin 30 kiloa.
Tosin itse käytin sitä 5 pussia päivässä.
Joskus 6.
Huh huh, tajuatteko edes itse miten sekaisin olette pussikuureinenne? Kerran vuodessa pikalaihdutuksella 10kg ja sitten kerätään kilot takaisin? Terveydelle olisi parempi olla moiseen leikkiin lähtemättä ja pysyä ylipainoisena.
On olemassa yksi ainoa oikea tapa laihtua ja se on tehdä pieniä elämäntapamuutoksia, syödä hyvin ja monipuolisesti oikeaa ruokaa ja harrastaa edes kevyttä liikuntaa. Tuollainen pussipelleily ei toimi pitkällä aikavälillä kenelläkään, mutta rahat virtaa nätisti valmistajan kassaan.
niitä tetroja vastaa 5 pussia :) Minulla on ylipainoa 25-30kg,eli luulisi lähtevän. Saisi noilla painon tuonne 89kg niin siitä jatkaisin vhh ruokavaliolla :) Hain jo tänään viikon satsin nutri juomia :)
Minulla lähti 9 kg kuukaudessa. Söin ensimmäiset 11pv pelkästään nutripirtelöitä (5pss/pv)ja sen jälkeen loppukuukauden siten, että 4 pirtelöä/ päivä + yksi kunnon vähähiilarinen ateria (esim. pari kananfilepihviä + keko fetasalaattia). Ensimmäisellä viikolla lähti 3kg, toisella 1,5kg, kolmannella 2,5kg ja neljännellä 2kg. Ja normaalipainon sisällä pudotin (painoindeksi oli 24,6, kun aloitin).
Niin, ja eivät ole tulleet takaisin.
hei jos haluat elimistösi ketoosiin niin max 4 pssia päivässä. muuten sulla tulee olemana nälkä koko laihdutuksen ajan.
sama painatko kuukauden päästä 100 vai 90 kg? Sitä ei huomaa kukaan muu kuin sinä itse, läski oot joka tapauksessa. Nauti mielummin elämästä sekin kuukausi tai tee oikeita muutoksia ruokailuihin.
Minulla lähti 9 kg kuukaudessa. Söin ensimmäiset 11pv pelkästään nutripirtelöitä (5pss/pv)ja sen jälkeen loppukuukauden siten, että 4 pirtelöä/ päivä + yksi kunnon vähähiilarinen ateria (esim. pari kananfilepihviä + keko fetasalaattia). Ensimmäisellä viikolla lähti 3kg, toisella 1,5kg, kolmannella 2,5kg ja neljännellä 2kg. Ja normaalipainon sisällä pudotin (painoindeksi oli 24,6, kun aloitin). Niin, ja eivät ole tulleet takaisin.
Hieno saavutus ja vielä normaalipainon sisällä! Minulla on sama BMI ja aion nyt nutrata tulevat 4vk - tavoite juurikin tuo 9-10kg :)
Eihän tuossa ole kropan kannalta mitään mieltä, ei noin pudotettu paino poissa pysy ja menetät samalla lihasta, oli kitudiettipudotuksen menetelmä sitten mikä vaan.
2,5kg viikossa on kyllä varmasti ihan mahdollista pudottaa eteknin jos ylipainoa on joko runsaasti, tai jos on sellainen onnellisempi tilanne että kuntoilet jo valmiiksi ja olet jokseenkin lihaksikas ylipainon alla, jolloin lihas kuluttaa koko ajan enemmän kuin lihakseton lihava.
Bonuksena lihaksikkaassa lähtötilanteessa sekin että vaikka pikalaihis vie lihastakin, niin et muutu löysäkalkkunaksi, sellaiseksi laihaksi läskiksi, joita näkee paljon ja varsinkin pikadiettien seurauksena.
Jos sulla on yhtään kehon kunnioitusta niin ihan noin rankalle kuurille et lähde itseäsi laittamaan, etkä millekään pussidietille muutenkaan. Teet muutaman kunnollisen kohennuksen ruokavalioosi pysyväisluonteisesti ja lisäät liikuntaa. 2x salille viikossa, 4x lenkki (tehoa ja kestoa vaihdellen) plus vielä 1-2 ryhmäliikuntaa ja muutenkin aktiivista elämäntapaa kehiin. Muistat silti että yksi lepopäivä ja muutenkin tolkku reeanamisessa niin lihakset saa aikaa kehittyä ja elimistö palautua.
Tää jälkimmäinen vaihtoehto on se mitä voisit jaksaa jatkossa koko ajan ja jos sen teet, niin vuoden päästä elimistösi kiittää ja olet varmasti tyytyväisempi peilikuvaasikin kuin jos nyt kiskaiset kuukauden pussikuurin.
eli syön aamulla hedelmän tai jugurttia(ei maistu raskas) päivällä otan allevon smoothien valmisjuoman välipalalla hedelmä tai jugurtti riippuen mitä oon aamulla syöny,päivälliseksi toinen allevon smoothie ja illalla leipäpala kasviksien kera.paljon nestettä.
nutratessa lähtenyt kilo on pysynyt poissa.
Terv. nro 10
toihan on 2,5 kg viikossa ja ekalla viikolla voi lähteä jopa 5 kg,e li hyvin.
Riippuu tietty minkä kokoinen olet.
Mä 168 cm / 90 kg ja laihdutan joka tammikuu n 10 kg pois olemalla pussikuurilla koko kuukauden eikä tee edes tiukkaa. Vuoden aikana sen 10 kg tulee lisää painoa, mutta ensi tammikuussa sitten uudestaan. Jos kesä ei olis niin ihana voisin ottaa toisen kuukauden joskus toiste mutta se on tulevaisuuden haave. Oikein en enää opi syömään.