G: syötkö paljon karkkia?
Kommentit (24)
ja sellasia vaahtokarkin tyylisiä pikkusieniä, vadelmanmakuisia
Jätskiä tosin enimmäkseen näin kesällä, saatan syödä kolmekin tuuttia päivässä. Ja kaikkia erikoisisa ja uusia tykkään maistella. Karkkia paljon, suklaata varsinkin, suklaapatukoita erilaisia, monta päivässä.
Ja olen hoikka, BMI alle 20.
Viimeksi eilen illalla yhdentoista jälkeen söin loppuun pussillisen englanninlakuja. Pussi oli kestänyt mulla kolme päivää, mikä on poikkeuksellisen kauan. En voinut syödä niitä päivisin, kun perhe oli kotona.
Tänään olen syönyt xylitol-pastilleja, en tiedä, lasketaanko ne karkeiksi.
Karkit ovat mielestäni yksi elämän suurimpia iloja. Ei voi mitään.
n. 100-150g. Sipsejä ehkä 2 x vuodessa. Jätskiä kesällä useita kertoja viikossa. Pullaa, keksiä tms. tosi harvoin.
n. 100-150g. Sipsejä ehkä 2 x vuodessa. Jätskiä kesällä useita kertoja viikossa. Pullaa, keksiä tms. tosi harvoin.
Viikonloppuna tuli syötyä ekan kerran karkkia tänä vuonna, kun matkustimme pidemmän matkan bussilla lapsen kanssa.
Viimeksi kuukausi sitten maistoin jonkun sellaisen lasten ksylitolipastillin. Kaksi vuotta sitten söin yhden myntonpastillin, sitä aikaisempia en muista.
mutta kun perse alkaa heti paisua ku pullataikina, niin en voi. Vaikea on kyllä vastustaa.
Kaksi kertaa vuodessa on kuukauden karkkilakko, mikä on nyt menossa. Normaalisti syön karkkia 300 - 400 g viikossa tai 200 g suklaata. Kun nyt pystyisin vähentämään kokonaan. Kahteen viikkoon en ole syönyt eikä tee edes mieli.
Joka päivä karkkia/suklaata/jäätelöä. Jotakin näistä tai kaikkia... Kauheeta...
ne melkein syödyksi kahdessa päivässä :)
Onneksi tuollaista ei ole enää, talvi on jotenkin pahaa aikaa :(
söin kaatissäkin ja melkein kokonaisen aakkospussin, repikää siitä.
sokeri hiiri täällä
nyt tänä aamuna viimeksi
Olenko ainoa jonka mielestä jäätelö EI ole karkkia?
1. Suklaa ei ole karkkia
2. Jäätelö ei ole karkkia
3. Fani-palat ei ole karkkia
4. Merkkarit ei ole karkkia
5. Irtokarkit ei ole karkkia
6. Karkkia ovat Xlitol- ja Menthol-pastillit
ja olen tyytyväinen. paíno laski heti 2 kg, joten mätin aika taajaan, joo. jos saan jostain salmiakkia, varmasti syön. tummaa suklaata syön päivittäin, jäätelöä tosi harvoin. mä luulin ennen, että ei karkki lihota, mutta kyllä se vaan mua sen 2 kg verran lihotti.
1. Suklaa ei ole karkkia
2. Jäätelö ei ole karkkia
3. Fani-palat ei ole karkkia
4. Merkkarit ei ole karkkia
5. Irtokarkit ei ole karkkia
6. Karkkia ovat Xlitol- ja Menthol-pastillit
mutta en syönyt kyllä mielestäni karkkia
Mulla on jopa karkkipäivä... Viimeksi olen syönyt karkkia viime viikolla. Kesäkuun alussa alkoi nimittäin juhannukseen asti kestävä karkkilakko.
Yritän samalla vähnetää hiilareita ruokavaliosta ja toivon, että se vähentäisi myös sokerinhimoa.
välillä vähemmän välillä enemmän