Mistä pienestä asiasta sinä et tingi?
Minä en luovu oivariinista, vaikka halvempiakin leivänpäällyslikasteitakin on olemassa.
Kommentit (16)
no, tuosta oivariinista, enkä osta häkkikanojen munia
Ei halpis kahveja meille kiitos. ikinä.
Ruoassa on ehkä kymenen tärkeämpää kriteeriä kuin hinta. Ei keskituloisen ja muuten pienimenoisen kannata katsella ruoan hintaa niin tarkasti.
ilta mieluiten yksin kotona tietokoneella hyvän musiikin tai elokuvan parissa noiden eväiden kanssa on ehdoton. Mun omaa aikaa, jolloin voin rentoutua ja nauttia.
Oivariinista luovuin, kun piti alentaa kolesterolia (nyt Becel).
Oivariinista luovuin, kun piti alentaa kolesterolia (nyt Becel).
imuroinnista ja lattioiden pesusta.
kahvittelusta. Ja voin ostaa sen ylihintaisen croisantinkin jos siltä tuntuu. Ja vielä iltapäivälehden, jos ilaminen on varattuna.
Kyse kuitenkin vain muutamista euroista, enkä pidä siitä miten mm. mieheni paheksuu tätä tapaa, josta itse kuitenkin saan paljon nautintoa (kiva päivän rentouttava hetki), loppujen lopuksi hyvin pienellä hinnalla.
eivät saa kiroilla.
Mies ei saa pettää.
Avotakkojen selailusta. Leikkokukkakimpusta joka perjantai.
Monia halvempia merkkejä olen maistellut ja en vaan tykkää niistä...(Tosin työpaikkaruokalassa makaronilaatikon kanssa on tarjolla ihan hyvää ketsuppia, vaikkei Heinzia olekaan.)
Yleensä kyllä valitsen tuotteista sen halvemman merkin, jos maussa ei ole mitään eroa.
Tavallinen kahvi on halvempaa mutta aamuinen maitokahvi tästä kaffesta vasta käynnistää päivän =)
Jos säästän, niin säästän jossain muussa asiassa.
Minun aamuni alkaa lehden luvulla PISTE. Laitan hyvällä omalla tunnolla lapsen TV:n eteen siksi aikaa. Mies nalkuttaa, että enkö voisi käyttää sitä aikaa lapsen kanssa leikkimiseen. No en voisi, se on minun oma hetkeni (15min), jonka turvin olen paljon paremmalla tuulella koko loppupäivän.
Yksi parisuhde katkesi siihen, kun käytin miehen mielestä liikaa paperia pyyhkimiseen ;D
Ei olisi uskonut, että lääkärismies on noin niuho. Saatoin vetää jopa viisi arkkia rullasta kakkalla käydessä! Ja jopa kolme kertaa! :0