Miksi mun mies ei voi ymmärtää
että äitiys on väsyttävää ja vaatii paljon kaiken laista? Miksi hän ajattelee, että mulla on toinen, vahtaa kauppakuitteja myöten?Siitäkin tuli kamala riitä, miksi olen käynyt kahvilla sellasessa paikassa missä en yleensä käy ja tämänvuoden tammikuussa.Hän oli silloin mukana,lapsi hoidossa, yhdessä käytiin kaupungilla.Ei vaan muista sitä.
Miksi silloin kun saan sitä omaa aikaa edes sen 5 tuntia, tulee kesken päivän töistä yllättäen ja selittää,että ei ollut enempää tehtävää tällepäivälle?päivisin soittelee ja viestittelee ja tarkistaa, onko meillä kaikki hyvin kotona.
Mikä hänellä on?! Jaksa tällaista ihme touhua!
Kommentit (5)
Yleensä tollanen kyttääjä tekee itte syrjähyppyjä.
Kannattaa varautua pahempaan. Tiedän tuttavapiiristä liian monta tuollaista, osa naisista jo 50v, mutta edelleen jatkavat liittoa. Yhdenkin mies käy talvella kyttäämässä jalanjäljet lumesta, missä rouva on lenkkeillyt.
tai käyttäytynyt salaperäisesti?
Joe et sinä ole niin kenties aiempi tyttöystävä/vaimo on pettänyt , eikä mies luota enää keneenkään.
Ole mahdollisimman avoin, avoin ja avoin. Jos ei auta, teillä on ISO ongelma.
ja epäilee sinua kaikesta. Epätervettä ja tulet voimaan huonosti, ellei hae apua itselleen.
Et pysty vakuuttamaan häntä mistään ja jos miellyttämislinjalle lähdet, ei siitäkään seuraa mitään hyvää. Kadotat vaan itsesi ja omat tarpeesi.
t: been there, done that...