Tarjosin lapsen ylioppilasjuhlissa kuoharia.
Kukaan ei sammunut, ei alkanut rähjäämään eikä tappelemaan, kukaan ei pettänyt puolisooaan eikä lähtenyt baariin tai jatkoille, ei vikitellyt muita eikä alkanut kertomaan kaksimielisiä juttuja, inttijuttuja, synnytys/imetysjuttuja.
Myös juhlissa olleet lapset näyttivät selvinneen ilman suurempia traumoja, ainakin kaikki lähtivät ihan iloisen näköisinä kotiin eivätkä kauhistelleet muita, näitä nauttineita ihmisiä.
Kommentit (10)
esim. ylppäreissä tai 50-vuotispäivillä. Ei kai sitä ämpärikaupalla tarvi tarjotakaan! Tietysti alkoholittomat maljat myös tarjolle.
kun sitä juhlakalullekin laillisesti voi tarjota. Mutta aivan älytöntä tarjota silloin, kun juhlittava on alaikäinen.
Onko täällä mammat jo olleet sitä mieltä, ettei YLPPÄREISSÄ saa kuoharia tarjota??!!
Vetäkää vittu päähänne ja nielaiskaa akat!!
alkoholista kun tällainen aloitus piti tehdä?
Ihan oikeasti, en ymmärrä. Joissain yo-juhlissa on tarjottu, toisissa ei. Asia ei ole minulle mitenkään tärkeä. Sinulle nähtävästi on jotenkin ongelmallinen ja tuollaiset käytöstavat lie tavallisia suvussanne.
Itse en ole minkäänlaisissa yo-juhlissa nähnyt kenenkään rähjäävän ja tappelevan. Sääli jos teidän suvussanne on tällaista tapana tehdä. Onneksi nyt juhlanne onnistuivat.
aiheesta muutama päivä sitten pitkä ketju, jossa eräät väittivät jokseenkin niin, että ihan varmasti kaikilla menee joskus överiksi, joku vetää kuitenkin liikaa juhlissa, kuohuviini ei sovi juhliin, joissa on lapsia jne. Varmaan tää aloitus liittyi siihen.
Itsekin kyllä tuli eilen mielessäni naureskeltua sitä ketjua, istuessani ylppäreillä, joissa tarjottiin kaikille tasan yksi lasillinen ja joka muutenkin olivat melkoisen jäykkä ja sivistynyt kakkukahvitilaisuus.
Olisi ollut kiva nähdä näiden "ihan varmana joltain lähtee mopo käsistä" -ihmisten tulkinta siitä, miten tuolla olisi edes saanut käsiinsä riittävästi alkoholia voidakseen vetää kännit. Saati kuka olisi jaksanut sen tehdä noin konservatiivisen tylsässä porukassa. Jos joku viinaanmenevä olisi paikalle sattunut, olisi takuulla juossut ennemmin lähimpään pubiin vetämään kaksin käsin kaljaa päästäkseen juttelemasta small talkia.
Reps ja kops. Itsekin taisin siihen ketjuun kirjoittaa viisi tai kuusi provoa tyyliin, hyi kauheaa ja ei voi tarjota ja kaikki heti rähisee yms.
Ehehheee, siis ihan oikeasti. Mun mielestä se oli niin hulvaton provoketju, ettei kai kukaan oikeasti voinut ottaa niitä mielipiteitä vakavasti :D
Olette te kyllä ihan uskomattomia *poistuu nauraen räkäisesti nukkumaan*
alkoholista kun tällainen aloitus piti tehdä? Ihan oikeasti, en ymmärrä. Joissain yo-juhlissa on tarjottu, toisissa ei. Asia ei ole minulle mitenkään tärkeä. Sinulle nähtävästi on jotenkin ongelmallinen ja tuollaiset käytöstavat lie tavallisia suvussanne. Itse en ole minkäänlaisissa yo-juhlissa nähnyt kenenkään rähjäävän ja tappelevan. Sääli jos teidän suvussanne on tällaista tapana tehdä. Onneksi nyt juhlanne onnistuivat.
aiheesta muutama päivä sitten pitkä ketju, jossa eräät väittivät jokseenkin niin, että ihan varmasti kaikilla menee joskus överiksi, joku vetää kuitenkin liikaa juhlissa, kuohuviini ei sovi juhliin, joissa on lapsia jne. Varmaan tää aloitus liittyi siihen. Itsekin kyllä tuli eilen mielessäni naureskeltua sitä ketjua, istuessani ylppäreillä, joissa tarjottiin kaikille tasan yksi lasillinen ja joka muutenkin olivat melkoisen jäykkä ja sivistynyt kakkukahvitilaisuus. Olisi ollut kiva nähdä näiden "ihan varmana joltain lähtee mopo käsistä" -ihmisten tulkinta siitä, miten tuolla olisi edes saanut käsiinsä riittävästi alkoholia voidakseen vetää kännit. Saati kuka olisi jaksanut sen tehdä noin konservatiivisen tylsässä porukassa. Jos joku viinaanmenevä olisi paikalle sattunut, olisi takuulla juossut ennemmin lähimpään pubiin vetämään kaksin käsin kaljaa päästäkseen juttelemasta small talkia.
joskus kiihkeästi puolustan sitä, että nuorille pitää ostaa muutama sidukka. Välillä saatan kirjoitella, että yksikin sidukka vie nuoren turmiolle.
Jouluna on hauskoja ketjuja kun kirjoitellaan, voiko juoda viiniä ruoalla. Sinne kun panee vähän pökköä pesään puolesta ja vastaan niin mammat hiiltyy.
Tämän illan hauskin ketju on ollut tuo teinityttöjen pukeutuminen. Lisäksi pari iltaa olen hauskuuttanut itseäni noilla opettajien lahjusketjuilla.
Pitäisköhän mun hankkia elämä?
Ei, en malta. On täällä niin hauskaa kun aina joku tosikko uskoo näitä juttuja.
t. vuodesta 2005 provoillut
Reps ja kops. Itsekin taisin siihen ketjuun kirjoittaa viisi tai kuusi provoa tyyliin, hyi kauheaa ja ei voi tarjota ja kaikki heti rähisee yms. Ehehheee, siis ihan oikeasti. Mun mielestä se oli niin hulvaton provoketju, ettei kai kukaan oikeasti voinut ottaa niitä mielipiteitä vakavasti :D Olette te kyllä ihan uskomattomia *poistuu nauraen räkäisesti nukkumaan*
alkoholista kun tällainen aloitus piti tehdä? Ihan oikeasti, en ymmärrä. Joissain yo-juhlissa on tarjottu, toisissa ei. Asia ei ole minulle mitenkään tärkeä. Sinulle nähtävästi on jotenkin ongelmallinen ja tuollaiset käytöstavat lie tavallisia suvussanne. Itse en ole minkäänlaisissa yo-juhlissa nähnyt kenenkään rähjäävän ja tappelevan. Sääli jos teidän suvussanne on tällaista tapana tehdä. Onneksi nyt juhlanne onnistuivat.
aiheesta muutama päivä sitten pitkä ketju, jossa eräät väittivät jokseenkin niin, että ihan varmasti kaikilla menee joskus överiksi, joku vetää kuitenkin liikaa juhlissa, kuohuviini ei sovi juhliin, joissa on lapsia jne. Varmaan tää aloitus liittyi siihen. Itsekin kyllä tuli eilen mielessäni naureskeltua sitä ketjua, istuessani ylppäreillä, joissa tarjottiin kaikille tasan yksi lasillinen ja joka muutenkin olivat melkoisen jäykkä ja sivistynyt kakkukahvitilaisuus. Olisi ollut kiva nähdä näiden "ihan varmana joltain lähtee mopo käsistä" -ihmisten tulkinta siitä, miten tuolla olisi edes saanut käsiinsä riittävästi alkoholia voidakseen vetää kännit. Saati kuka olisi jaksanut sen tehdä noin konservatiivisen tylsässä porukassa. Jos joku viinaanmenevä olisi paikalle sattunut, olisi takuulla juossut ennemmin lähimpään pubiin vetämään kaksin käsin kaljaa päästäkseen juttelemasta small talkia.
Täällä tuntuu niin monella olevan ongelma, jos juhlissa tarjotaan juhlajuomaa, joka sisältää hieman alkoholia. Ehkä tää siis oli sarkasmia.
Minusta on hauska kirjoitella sellaisia vastauksia näihin ketjuihin ja seurata, kuinka kymmenenen palstamammaa tulee heti kiihkeästi perustelemaan, että hän ottaa vain lasin viiniä ja onpa nipoa yms.
Ja joka jumalan kerta tulee se sama reaktio. Olen testannut sen vuosien varrella kymmenissä alkoholiketjuissa:D
Täällä tuntuu niin monella olevan ongelma, jos juhlissa tarjotaan juhlajuomaa, joka sisältää hieman alkoholia. Ehkä tää siis oli sarkasmia.
alkoholista kun tällainen aloitus piti tehdä?
Ihan oikeasti, en ymmärrä. Joissain yo-juhlissa on tarjottu, toisissa ei. Asia ei ole minulle mitenkään tärkeä. Sinulle nähtävästi on jotenkin ongelmallinen ja tuollaiset käytöstavat lie tavallisia suvussanne.
Itse en ole minkäänlaisissa yo-juhlissa nähnyt kenenkään rähjäävän ja tappelevan. Sääli jos teidän suvussanne on tällaista tapana tehdä. Onneksi nyt juhlanne onnistuivat.