Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatteko päästää lapsia kaveriperheiden kanssa uimaan tai ottaa itse mukaan lasten kavereita?

Vierailija
05.06.2011 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ollut meidänkin mukana muiden lapsia.

Vierailija
2/9 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koululaisen. Nuoremmat eivät ole olleet menossakaan. Kai se riippuisi heidän kohdallaan siitä, miten hyvin tuntisin kaveriperheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on nyt 7 v. ja oli jo viime vuonnakin kavereita tai serkkuja mukana.

Vierailija
4/9 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilisen päivän... Meillä on 8 v, joka osaa uida ja 5 v, joka ei osaa. Eilen 8 v pyysi päästä mukaan "Niken" kanssa uimaan. En päästänyt, koska en tuntenut vanhempia. Tänään eräs äiti soitti ja kysyi meidän 5-vuotiasta heidän kanssaan uimaan. Päästin, mutta sanoin, että lapsi ei osaa uida.

Luulen, että jatkossakin päästän tuttujen, luotettavien vanhempien kanssa. Ja otan itse tuttuja lapsia mukaan, jos asiasta on sovittu lapsen vanhempien kanssa.

Sanoin 8-vuotiaalle, että uiminen on hauskaa, mutta siinä on omat riskinsä. On tärkeää tajuta se, että vieraiden kanssa pitää käyttäytyä hyvin ja totella. Ei hölmöilyjä.

Vierailija
5/9 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän heidät tuttujen perheiden mukaan. Jotenkin pidän itsestäänselvänä, että näissä perheissä vahditaan lasten uimatouhuja. Olisi aika karua kuulla, että joku kerta kaverin äiti tai isä olisikin lähtenyt shoppailemaan lasten uimareissun ajaksi. :/

Vierailija
6/9 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pienemmät lapsemme eivät ole mukana, tai mieskin on mukana eli aikuisia on kaksi.

6

Vierailija
7/9 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elleivät osaa uida kunnolla. Uimataitoisia voin ottaa iän ja muun tilanteen mukaan 1-4 kpl.

Oma lapsi pääsi uimareissuille ilman minua vasta kun osasi uida (poikkeuksena uimakoulu).

Vierailija
8/9 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota muiden lapsia mukaan uimaan enkä päästä omianikaan muiden vahdittavaksi. Itse en ikimaailmassa selviäisi siitä jos vieras lapsi hukkuisi sen takia että minulla on valvonta pettänyt muutamaksi sekunniksi. Ja omiani en päästä muiden mukaan sen takia että en voi olla varma kuinka tarkasti muut vanhemmat vahtivat lapsiani. Esim. tyttäreni kaveri äitineen pyysi tytärtämme mukaan vesipuistoon päiväksi sen takia että "tytöt saisivat leikkiä kahdestaan kun minun pitää vahtia 3 v. pikkuveljeä". Tytöt olivat tuolloin 7 v eikä minun lapseni osannut uida kuin avustavasti. Sen kommentin jälkeen ei tarvinut miettiä kahdesti päästänkö tytärtäni siihen sakkiin mukaan.

Vierailija
9/9 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska he ovat lähes poikkeuksessa huonoja uimaan ja joudun vahtimaan. En kestä! Omat lapset uivat tosi hyvin 8v ja 10v enkä vaihdi heitä kun ovat uimassa lähirannalla. Jos joku tuttu tulee joudun itse vahtimaan. Syvältä on touhu. En halua olla ilmainen lapsenvahti.