Kerro miten sinut on jätetty
Onko jättäminen tullut yllätyksenä? Vai onko suhde takkuillut pitkään sitä ennen? Mistä asioista voi arvailla että tulee jätetyksi?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Aviomies ja sen jälkeen 4 luonani asunutta poikaystävää on poistunut kotoamme sanomatta sanaakaan.
Ollut hiljaista ja kun olen kulkenut peremmälle olen huomannut että ovat omat tavarat otettu mukaan ja poistuttu.
Ei kirjettä, ei viestiä, ei mitään. Sitten muutamassa tapauksessa myöhemmin jonkun kanssa puitu asiaa tekstareiden välityksellä.
Olen traumatisoitunut. En tiedä miksi tämä on toistunut niin monta kertaa. En tiedä mitä minussa on vikana. Ja siis oletan että vika on minussa koska tämä on toistuva ilmiö.
Olen nyt luovuttanut. En kykene romanttiseen / läheiseen suhteeseen tai en halua kokea enää samaa ainuttakaan kertaa.
No tämä liikutti mua :/ Onko noilla miehillä ollut mitään yhteistä, luonne tai siis jotain mistä sais kiinni ja viitettä? Ja aviomies? Miten pitkään kesti liitto? Valitsetko vaan aina samanlaisen luuserin tai pelimiehen, vaiko mitä? Oletko ollut liian tasokas, vai miehet sua jotenkin ylempänä? En mä nyt voi uskoa, että vika sinussa olisi, ellet ole likainen, väkivaltainen, päihdeongelmainen, itsekäs, patalaiska tjtn vastaavaa, mikä tekee yhteiselämän mahdottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
kun ulkomaan komennuksella olleelta avokiltani tuli sähköpostiviesti, että ei aio tulla takaisin suomeen ja että on löytänyt uuden naisen kyseisestä maasta. Maailmani romahti täydellisesti, mutta lapsen synnyttyä ilo palautui pikkuhiljaa ja nyt minulla on mahtava mies ja ihana perhe. Mutta kyllä tuli tylylle äijälle lapsi tehtyä. Mitään merkkiä ei ilmassa ollut kun hänet viimeisen kerran näin.
Minulle kävi lähes samoin. Exä löysi 5v sitten ulkomailla paremman. Olen siitä lähtien itse ollut yksin ja varmaan olen lopun ikääni tahtomattani. Perhehaaveet meni romukoppaan siinä samalla.
M38
Olimme seurustelleet pitkään ja mies ei onnitellut minua syntymäpäivänäni vaikka oli kuulemma muistanut asian. Tietenkin hieman pahastuin, kun hän ei voinut edes viestiä laittaa onnitellakseen kun kerta ei ollut edes unohtanut. No seuraavana päivänä hän sitten ilmestyi ovelleni jättämään minua koska oikeasti pieni pahastumiseni oli hänelle liikaa.
Noh minähän en tällaista sulattanut. Puhuin miehen ympäri vielä yrittämään ja parin kuukauden kuluttua jätin hänet itse.
Paljon jättämiskeskusteluja tänään, laitetaan se oma tarina nyt tähänkin. Tavallaan ei tullut yllätyksenä, koska en ikinä uskonut riittäväni miehelle vaikka mies oli se, joka teki aloitteen ja oli alussa hyvin innokas. Sillä tavalla kuitenkin tuli, että mies vain lopetti yhteydenpidon ilman mitään selitystä. En aio ruikuttaa perään, ylpeys minulla on sentään jäljellä, mutta erittäin loukkaavalta tämä jättämistapa tuntuu. Ilmeisesti suhde ei merkinnyt hänelle mitään kun sitä ei voinut edes päättää kunnolla. Tämä oli elämäni ainoa suhde ja aloitin sen iässä, jossa yleensä kukaan ei ole enää kokematon ja jos on, sellaiseksi jääkin. Hävettää, tuntuu, että tein itsestäni narrin kun kuvittelin, että joku minut vielä haluaisi. Mies kai lähti etsimään nuorempaa ja kauniimpaa. Olisi kannattanut torjua miehen kiinnostus heti alkuunsa, eipä olisi tullut tätä nöyryytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviomies ja sen jälkeen 4 luonani asunutta poikaystävää on poistunut kotoamme sanomatta sanaakaan.
Ollut hiljaista ja kun olen kulkenut peremmälle olen huomannut että ovat omat tavarat otettu mukaan ja poistuttu.
Ei kirjettä, ei viestiä, ei mitään. Sitten muutamassa tapauksessa myöhemmin jonkun kanssa puitu asiaa tekstareiden välityksellä.
Olen traumatisoitunut. En tiedä miksi tämä on toistunut niin monta kertaa. En tiedä mitä minussa on vikana. Ja siis oletan että vika on minussa koska tämä on toistuva ilmiö.
Olen nyt luovuttanut. En kykene romanttiseen / läheiseen suhteeseen tai en halua kokea enää samaa ainuttakaan kertaa.
No tämä liikutti mua :/ Onko noilla miehillä ollut mitään yhteistä, luonne tai siis jotain mistä sais kiinni ja viitettä? Ja aviomies? Miten pitkään kesti liitto? Valitsetko vaan aina samanlaisen luuserin tai pelimiehen, vaiko mitä? Oletko ollut liian tasokas, vai miehet sua jotenkin ylempänä? En mä nyt voi uskoa, että vika sinussa olisi, ellet ole likainen, väkivaltainen, päihdeongelmainen, itsekäs, patalaiska tjtn vastaavaa, mikä tekee yhteiselämän mahdottomaksi.
Myös itselläni on ollut vain tällaisia miehiä, jotka ovat kadonneet ghostaamalla. Olen myös itse lopettanut parisuhteen yrittämisen näiden jälkeen. Enkä ole likainen, väkivaltainen, päihdeongelmainen, itsekäs enkä patalaiska. Näitä miehiä on niin paljon, ettei parisuhdetta kannata edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös itselläni on ollut vain tällaisia miehiä, jotka ovat kadonneet ghostaamalla. Olen myös itse lopettanut parisuhteen yrittämisen näiden jälkeen. Enkä ole likainen, väkivaltainen, päihdeongelmainen, itsekäs enkä patalaiska. Näitä miehiä on niin paljon, ettei parisuhdetta kannata edes yrittää.
Tämä on kyllä todella epäreilu jättämistapa. Jos ei toinen ole tosiaan väkivaltainen tai muuten mahdoton, niin kyllä pitäisi voida sanoa suoraan, että ei halua jatkaa yhdessä. Minä olen tuo numero 26, meilläkään ei edes ollut mitään riitaa, mies vain hävisi. Sanotaan, että Tinderissä tämä on yleistä, mutta me tapasimme ihan livenä. En olisi uskonut, että tämä mies toimii noin ikävästi jos haluaa päättää suhteen, hän oli todella mukava ja kohteli minua hyvin kun olimme yhdessä.
Mies jätti epämääräisellä viestillä ihan yllättäen n. vuoden seurustelun jälkeen. Soitti vielä myöhemmin muttei puhelimessakaan juuri osannut syytä sanoa. Ärsyttävää, kun kuitenkin aikuisia ollaan ja vielä pari päivää aikaisemmin oltiin puhuttu yhteisestä tulevaisuudesta ja hän lähetti kaipaavia viestejä. Pahinta, että ollaan valitettavasti samassa työpaikassa eli joudun näkemään häntä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Näitä tarinoita kuulee paljon. Mulla on kymmenien vuosien suhde samaan mieheen, ja olen aikoinani ollut vain lyhyissä suhteissa, jotka ei olleet edes tarkoitettu kestämään, joten ei varsinaista kokemusta. Mua ei ole kukaan jättänyt. Kiinnostaa tämä nykyajan kertakäyttökultturi. Kuin paitaa vaan vaihtais.
Miten ihmeessä tämä on voinut tällaiseksi mennä? Miten tuollainen ghostaaja voi yleensä tuntea lämpöä ja rakkautta, kun on noin kylmä. Mä ainakin naisena itse jättäisin, jos saisin tietää, että kohtelee muita noin. Ei ihme, että luottamus ihmiseen ja usko elämään menee, kun useita pettymyksiä peräjälkeen.
Tuli yllätyksenä. Minut jätti mies, jonka kanssa en ollut yhdessä.