Mitä syöt mieluiten kahvin kanssa?
Minä omenapiirakkaa vaniljakastikkeella tai juustokakkua.
Kommentit (18)
Omenapiirakka vaniljakastikkeella tai juustokakku maistuu minullekin kahvin kera.
Suolaisesta ehdottomasti parasta kahvin kanssa on näkkileipä, jossa mahdollisimman suolaista levitettä päällä. Njams.
En ole kuullutkaan, että kalaa ja limea käytetään juustokakkuun. Voisi kokeilla.
Mä kanssa kerran hämmennyin kun äiti kutsui syömään "karppipiirakkaa" ja katselin sitä epäluuloisena vähän aikaa kunnes kysyin, että "missä tässä se kala oikein on?" :DD
minä siis pääsääntöisesti juon vain aamukahvit.
Olen kuulemma ihan outo, mutta en tosiaan mielelläni syö kahvin kanssa mitään. Kahvin maku on niin voimakas, että se mielestäni pilaa taas kaiken muun.
En tiedä johtuuko siitä, että juon kahvini mustana ilman sokeria...
tai suklaakakkua. En juo kahvia joka päivä tai edes joka viikko :).
Yleensä pelkkä kahvi, sillä tarjolla ei ole minulle sopivia kahvileipiä ja itsekään en aina jaksa niitä valmistaa.
limejuustokakkua (karppia). En vaan jaksa tehdä sitä kovin usein.
EI johdu mistää hölmöstä dieetistä,en ole ylipainoinen.
Mä olen vain tykästynyt juomaan mustan kahvin sellaisenaan.
Mun mielestä kahvin maku menee pilalle jos siihen sotkee ruokaa mut tiedän olevan vähemmistössä tossa asiassa.
Mä syön pullaa yms.kylmän maidon kans.
limejuustokakkua (karppia). En vaan jaksa tehdä sitä kovin usein.
jotakin suolaista sienipiirasta tai juustokakkua
lasillinen kylmää vettä on hyvä kahvin lisuke.
Jossain jos on kahvileipää tarjolla, syön kyllä lähes mitä vaan mieluusti. Mutta yleensä syön herkut ensin, kahviin en oo vielä koskenutkaan, juon sitten lopuksi pelkän kahvin.
Minäkin juon yleensä vain aamuisin. Kahvi vahvana ja mustana, leipäkin pitää silloin olla pelkistetty.
Päiväsaikaan maistuu joku hyvä marjapiirakka, mustikka on paras, tähän aikaan raparperi.
En ole kuullutkaan, että kalaa ja limea käytetään juustokakkuun. Voisi kokeilla.
haluan kahvin kanssa ruisleipää kinkulla, juustolla ja kasviksilla.