Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutukseen apua!

Vierailija
05.06.2011 |

Aion alkaa pudottaa painoa, ja sitä onkin aika paljon.. Suurin ongelma on ehkä se, että minun on "pakko" saada monta kertaa päivässä kahvia, ja kahvin kanssa on "pakko" saada pullaa/kakkua/keksiä. Kaikesta muusta pystyn helposti luopumaan, mutta en noista. Mitä tilalle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta kakkua, keksiä jne.

Tai jos olet muualla niin ota vain se kahvi ja siirry tilasta pois.

-4 kg viikossa.

Vierailija
2/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei maistuisi makea leivonnainen enää lainkaan. Aika pian voi kouluttaa itsensä uusiin makuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten en ole tajunnut, että itsehän minä ne pullat kaupasta kotiin kannan! -ap

Vierailija
4/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta ettet voi olla ilman.Joko haluat syödä pullaa ja keksejä tai haluat olla hoikka.Pullanhimo menee nopeasti ohi.Lopeta myös kokonaan leivän syönti niin maku menee kokonaan jo viikossa.Mä olen täysnutrannut nyt 4 viikkoo pusseilla enkä ole "retkahtanut" kertaakaan.

Mun ongelma on nyt se etten pysty aloittaan syömistä ollenkaan.Ostin eilen tarkoituksella mun suosikkia loimulohta,minitomaatteja,juustoa yms.et saisin aloitettua normaalin syömisen mut ei.Pakko siirää kalat pakkaseen tai roskiin.=(

Onneks en ole vielä liian laiha mut joku keino pitäis keksiä et saisin syötyä.Ekan askeleen ottaminen on niin vaikeeta,se eka suupala.

Vierailija
5/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet käyttänyt pelkkiä ateriankorvikkeita 4 viikkoa? Nutrlett-sivuilla lukee että jos käytät yli 3 viikoa, se pitää tehdä lääkärin valvonnassa? Ajattelin myös itse ottaa alkuun tuon viiden päivän nutrilett-kuurin ja katsoa sitten jatkossa jos korvais osan päivän aterioista niillä. -ap

Vierailija
6/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta syöt kuin kahvia ja pullaa?

Todennäköisesti nää sun "pakot" vähenee huomattavasti, kun alat syömään normaalilla ateriarytmillä 5 kertaa päivässä ruoka-aineympyrän mukaan. Eli kun muu syöminen on kunnossa, niin tuollaisia pulla-pakkoja on huomattavasti helpompi vastustaa. Nälkäisenä niitä pakkoja tulee.

Vierailija
7/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii. Kahvi ja banaani on tosi hyvä yhdistelmä samoin omena.

Vierailija
8/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kanssa ei kaipaa mitään muuta. Joko espressoa tai espressopohjaisia tai sitten vähintäänkin oikein laadukasta suodatinkahvia.

Koska käytän kahvin kanssa sokeria ja maitoa, rajoitan sen juomista korkeintaan kahteen kuppiin päivässä, etenkin laihduttaessa. Tulee vaan ihan turhia kaloreita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä