Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin. Nyt tunnustakaa ne kaikkein hirveimmät musiikkiin liittyvät diggailut! :D

Vierailija
04.06.2011 |

Siis se bändi, laulaja, esiintyjä jota kuuntelette yksin kotona mieluiten pimeessä kuulekkeilla ettei KUKAAN KOSKAAN sais tietää että tykkäätte ko. musiikista. Se musiikki, jota kuunnellessa tunnette olonne jopa vähän perverssiks. Ja miksi siltä tuntuu?

Mä alotan: Mä olen ollut ja olen edelleen (ilman ulkoisia tunnusmerkkejä) punkkari. Tykkään älyttömästi vanhasta 70-luvun lopun punkista ja toki uudemmastakin saman tyylisestä musiikista. Kun mä olen yksin kotona spotify luukuttaa YÖLINTUA!!! Ja mä oon ihan fiiliksissä...:D Mua nolottaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin varhaisteininä ihan hulluna siihen. Vieläkin tulee sellainen tietynlainen jännä olo kuunnellessa:)

Vierailija
2/13 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiräpistä!!! Ja ikää 30v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Pirkka-Pekka Peteliuksen kuunteleminen on sen verran hassua, että saatan hiljentää soitinta, kun ajan pihaan:)

Vierailija
4/13 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ollessani yksin kotona, mä suljen telkkarin, radion ja muut laitteet (paitsi läppärin) ja kuuntelen hiljaisuutta. Ah että mä nautin siitä, ettei tarvii kuunnella mitään musiikkia tms. Vaikka musiikista tykkäänkin, niin sitä saan kuunnella aina miehen tai lapsen ollessa kotona, yksin ollessa sit haluan hiljaisuutta.

Muutaman kerran on ollut noloja tilanteita, kun kaveri tms. on kysynyt että mitä musiikkia sä kotona kuuntelet. Ja mä en osaa vastata mitään, jotenkin pidetään ihan hölmönä kun ei ole suosikkibändejä. Miehen ja lapsen kuuntelema musiikki on ok, mutta en mä niistä niin paljon tykkää, että kuuntelisin yksin ollessa.

Vierailija
5/13 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloa :) Tulee kuunneltua yleensä lenkillä :)

Vierailija
6/13 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta olen kuunnellut. Enkä ole pitänyt asiasta sen suurempaa meteliä.

Saksalainen Erikakin kolahtaa ja kovaa.

Sotilaiden varusteista kuuluu sellainen erityinen kilkatus ja kahina, ihanan kuuloista...(pervoa juu)

Vierailija
7/13 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/13 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi CC Catch ja Bad boys blue :D

Vierailija
9/13 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikanmäen musassa on? Me ollaan kuunneltu sitä jopa lukion musiikintunneilla, ja ope kehui musaa. Minäkin tykkään!

Vierailija
10/13 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri loppui, kun kuuntelin kokonaan.

Vierailija
11/13 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin noi vanhat Finnhits:t on ihania! Ja sit on tietysti Frans Sinatra asia ihan erikseen....

Vierailija
12/13 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiräpistä!!! Ja ikää 30v.

Mäkin tykkään, etenkin vanhasta tyyliin Raptori. Mutta mä kyllä kehtaan myöntää sen ja aina kommentit on samat: "sulla on paska musamaku".

Vierailija
13/13 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mielettömän hyvä biisi, että! No, myönnettäköön, että ei ole aivan samalla lailla iskenyt enää kolmeenkymmeneen vuoteen, mutta ihan kiva kappale on vieläkin :).

Parikymppisenä tuli fiilisteltyä Michael Jacksonin tahtiin luurit korvilla, varsinkin jos tuli vähän maistissa kotiin pikkutunneilla tyttöjen illanvietosta. Luurit sen vuoksi, että mies saisi rauhassa nukkua...