3 eri miestä
kahden päivän aikana! Olen siis ollut yhdynnässä kolmen eri miehen kanssa kahden päivän aikana.
Mulla on seksiaddiktio.
Olen 37v. hyvännäköinen nainen ja naimisissa.
Nro 1 oli uusin tuttavuus. Baarissa tavattu, silloin tanssittu ja pusuteltu, muttei johtanut silloin pidemmälle. Pyysi nron ja sovittiin hotellilla myöhemmin tapaaminen. Tää oli ihana. Aivan mielettömän iso penis ja pantiin kunnolla kaksi kertaa.
Nro 2 oli mieheni. Ihana rakastelu ja sanoi lopuksi että olet maailman paras vaimo ja seksi mahtavaa. Ei arvannut, että olin saanut vauhtia jo päivällä.
Nro 3 oli "vanha rakastajani". Mielettömän hyvännäköinen tyyppi kenelle en vaan voi sanoa ei. Voihkin ja sain hänenkin kanssaan usean orgasmin.
Kaikki miehet ovat suurinpiirtein ikäisiäni. Nämä rakastajat tietävät, että olen naimisissa enkä aio jättää miestäni. Nro 1 on naimisissa ja nro 3 sinkku.
Tämä ei ole provo. Kysyisinkin, onko kenelläkään muulla samankaltaista tilannetta? Eli seksiaddiktiota ja jatkuvasti uusia kokemuksia? Mieltäni ei vaivaa tilanne, mistä olen vähän hämilläni, koska yleinen ajattelutapahan olisi olla tästä tilanteesta pahoillaan. Ajattelutyylini on vain se että nautin tästä, vain yksi elämä elättävänä ja miksei tästä saisi nauttia. Miestänikään en vahingoita, koska hänen kanssaan seksi sujuu myös ihanasti. Mitä täältä olen lukenut, mielestäni huolestuttavampi tilanne on niillä (pareilla), joilla ei ole seksiä :( kuinka joku voi elää ilman sitä?
että tämä ei ole provo.